وحدت و همدلی رمز پیروزی در برابر دشمنان/ اختلاف و تفرقه، توطئه استکبار برای دست یابی به اهداف شوم خود است
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
شناسه : 285214
7

در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در میاندوآب بر لزوم هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان و پرهیز از اختلاف و تفرقه تاکید شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم گرامیداشت هفته وحدت توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در روستای حاج حسن و با حضور اقشار مختلف مردم و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد.

اختلاف و تفرقه، توطئه استکبار برای دست یابی به اهداف شوم خود است

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در این مراسم در سخنانی با تبریک این هفته، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، اقوام مختلف در ایران اسلامی با وحدت و صمیمیت در کنار هم زندگی کرده اند و می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در هشت سال دفاع مقدس که در واقع در آذربایجان غربی باید بگوییم 40 سال دفاع مقدس؛ ترک و کرد در کنار هم برای دفاع از مرزها تلاش کرده و اولین شهید مدافع حرم از اهل سنت نیز اهل استان آذربایجان غربی است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار دائما به دنبال نفاق و تفرقه هستند، گفت: ایادی استکبار دائما به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف برای دست یابی به اهداف خود بوده اند و این موضوع را به انحا گوناگون پیگیری و مطرح کرده اند.

پالهنگ با اشاره به اینکه نامگذاری هفته وحدت، تدبیر هوشمندانه و خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با وحدت کلمه انقلاب اسلامی را رهبری و به پیروزی رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه تفکر شیطانی و استکباری به دنبال اختلاف است، اظهار کرد: ما با همدلی و وحدت در کنار هم زندگی می کنیم و در همه عرصه ها نیز با وحدت و همدلی حضور داشته و از اسلام و انقلاب دفاع می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از دیروز به اتحاد نیاز داریم، افزود: باید با بصیرت و هوشمندی و وحدت به راه خود ادامه داده و در مسیری که اسلام مشخص کرده، حرکت کنیم.

پالهنگ تصریح کرد: ولایت محور وحدت مردم و مسئولان بوده و باید با وحدت کلمه اندیشه های امامین انقلاب را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام است، گفت: در طول 40 سال گذشته مردم ایران اسلامی و آذربایجان غربی با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر و زیر پرچم ولایت زیسته و توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

وحدت و همدلی رمز پیروزی در برابر دشمنان است

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی های نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: پیامبر گرامی اسلام بهترین اسوه اخلاق هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) هیچگاه از دشمنان تعریف و یا با آنان مذاکره نکردند بلکه آنها را نصیحت و به راه راست هدایت می کردند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام؛ جهل و خرافات و نادانی را از بین مردم برداشت.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: منبری که بصیرت و دانایی ایجاد نکند و اشدا علی الکفار و رحما بینهم نباشد؛ منبری که پشت آمریکا را نلرزاند و بین امت اسلامی، اتحاد ایجاد نکند، منبر پیامبر رحمت و مهربانی نیست.

حسن زاده اظهار کرد: ما به گویش؛ نژاد، زبان و لباس و قیافه اعتقاد نداریم بلکه به مصداق آیه قرآن معتقدیم که “ان اکرمکم عند الله اتقیکم”.

وی افزود: ما دنبال وحدت عملی بوده و در مقایل دشمنان، همه زیر یک پرچم ایستادگی می کنیم.

هم چنین جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی هفته وحدت را تبریک گفت و بر لزوم اتحاد و همدلی تاکید کرد.

تصاویری از این مراسم را که توسط حوزه عملیاتی نبی اکرم(ص) میاندوآب برگزار شد، در ادامه مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.