واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ سال در آذربایجان‌غربی آغاز شد
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
شناسه : 294310
6

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ سال در این استان آغاز شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رسول انتظارمهدی در گفت و گو با اروم نیوز، افزود: همچنین همراه با این امر واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال اجرایی می شود.

وی با اشاره به ادامه واکسیناسیون شهروندان بالای ۸۰ سال در آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۴۴ هزار فرد دارای شرایط در این بخش، بیش از ۲۵ هزار نفر واکسن را دریافت کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: این واکسیناسیون بر اساس فراخوان و دعوت از طریق مراکز خدمات جامع سلامت انجام می گیرد.

انتظارمهدی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۹ هزار نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در آذربایجان غربی باقی مانده که از فرزندان آنان می خواهیم هماهنگی لازم را برای دریافت واکسن انجام دهند.

وی اظهار داشت: از ۲۱ بهمن ماه سال گذشته تاکنون گروه های هدف مختلفی نظیر کادر درمان، کادر بهداشت، افراد مشمول در حوزه بهزیستی، جانبازان، افراد دارای بیماران خاص، اعضای سازمان نظام پزشکی، پاکبانان بالای ۵۰ سال و سالمندان بالای ۸۰ سال واکسن دریافت کرده اند.

انتهای پیام /

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.