همه باید در انتخابات شرکت کنند
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۲
شناسه : 321274
3
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی: مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: انتخابات و شرکت در آن یک موضوع مهم و حائز اهمیت بوده و یک وظیفه همگانی است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به برگزاری جلسه مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی در میاندوآب، اظهار کرد: جلسه مدیران مدارس علمیه استان هر دو ماه یکبار به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که امروز نوبت شهرستان میاندوآب بود.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی افزود: پذیرش حوزه‌های علمیه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و برنامه ۵ساله مدارس استان از موضوعات موردبحث در این جلسه و همایش بود.

وی در ادامه با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و اهمیت شرکت در این انتخابات، اظهار کرد: انتخابات و شرکت در آن یک موضوع مهم و حائز اهمیت بوده و یک وظیفه همگانی است.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است، افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تأثیرگذاری در کل جهان اسلام و در سطح بین‌المللی نیز مهم و اثرگذار است.

محمدی با برشماری برخی ویژگی‌های ایمانی، اخلاقی و مدیریتی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی از ویژگی‌های اخلاقی، ایمانی و مدیریتی برخوردار بودند و در ادامه راه نیز باید در انتخابات کسی انتخاب شود که بتواند شبیه شهید رئیسی باشد و دارای همان ویژگی‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها در بیانات خویش به ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اشاره داشته‌اند، تصریح کرد: دشمن‌ستیزی، غرب‌ستیزی و آویزان غرب نبودن، ایمان، تقوا، فساد ستیزی و مردمی‌بودن از ویژگی‌هایی است که باید در انتخاب رئیس‌جمهور آینده نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با تأکید فساد ستیزی و دشمن‌شناسی رئیس‌جمهور، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بودند و امروز نیز وظیفه داریم کسی را انتخاب کنیم که مانند رئیس‌جمهور شهید فساد ستیز، مؤمن، متقی، انقلابی و غرب‌ستیز بوده و ارتباط با دنیا را بتواند مدیریت کند و برای مردم رفاه و آسایش به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند، گفت: رئیس‌جمهور مردمی می‌تواند در خدمت مردم بوده و مردم نیز پشتیبان او باشند و قطعاً مردم ایران اسلامی نیز قدرشناس بوده و این را در بدرقه و تشییع رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان رئیس‌جمهور شهید به‌خوبی نشان دادند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.