هدیه دانشجویان بسیجی میاندوآبی به خانواده مستضعف + تصاویر
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۹
شناسه : 285589
15

یک باب واحد مسکونی مددجویی که توسط گروه جهادی شهید مراثی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب احداث شده است، با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، یک باب واحد مسکونی خانواده بی بضاعت و محروم که توسط گروه جهادی شهید مراثی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب احداث شده است، امروز با حضور مسئولان شهرستانی، تحویل صاحبش شد.

در این مراسم مسئول گروه جهادی شهید مراثی حوزه بسیج دانشجویی گفت: اقدامات لازم در خصوص عرصه یابی اردوهای جهادی انجام و در نهایت احداث مسکن خانواده مددجوی بی بضاعت و محروم در کوی تقی آباد به عنوان عرصه فعالیت گروه جهادی شهید مراثی بسیج دانشجویی انتخاب شد.

رضا فتح الهی اظهار کرد: کار ساخت این مسکن مددجویی با حضور دانشجویان از چند ماه پیش شروع وادامه یافت و تا قبل از شروع فصل سرما و بارش های پاییزی به پایان رسید وامروز نیز تحویل خانواده وی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این مراسم با تقدیر از بسیجیان و مجاهدت گروه های جهادی در احداث این مسکن مددجویی، اظهار کرد: این کار مصداق محرومیت زدایی و خدمت به محرومین است و از همه دست اندرکاران نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ گفت:  امروز جوانان بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی آستین همت بالا زده و با روحیه و همت مثال زدنی برای خدمت رسانی به مردم مظلوم در مناطق محروم و نیز مناطق تاثیر پذیر از حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله حضور داشته و به هم میهنان خود کمک می کنند.

پیام دلالیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوآب هم گفت: این مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی و حضور فعالانه و بی چشمداشت دانشجویان بسیجی احداث شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.