نقش اثرگذار رسانه‌ها در امیدآفرینی در جامعه/ حضور پرشور در انتخابات مایه عزت و اقتدار نظام است
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 293957
6
فرماندار میاندوآب: شیرازه محبت با اشاره به نقش مهم و اثرگذار رسانه‌ها در امیدآفرینی در جامعه، گفت: مشارکت و استقبال گسترده مردم در انتخابات موجب قدرت نظام در عرصه بین الملل است.
پ
پ

فرماندار میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت و استقبال گسترده مردم در انتخابات موجب قدرت نظام در عرصه بین الملل است.

حسام شیرازه محبت با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات سال ۱۴۰۰، افزود: مشارکت و استقبال گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یعنی دخالت در سرنوشت و این موضوع اولین گام در تحقق مهمترین رویداد سیاسی کشور است .

وی گفت: تک تک آرای مردم بیانگر عزمی جدی و راسخ برای حمایت از نظام و انقلاب است.

شیرازه محبت تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که اقتصاد و معیشت کل آحاد جامعه تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا و تحریم های ظالمانه قرار گرفته است؛ مشارکت گسترده نه تنها دشمنان را از دستیابی به ایران اسلامی دلسرد خواهد کرد بلکه تعامل، همدلی و انسجام فکری و عملی ملی را نیز به همراه خواهد داشت.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: دشمنان علاوه بر آنکه در عرصه های تجارت جهانی ناجوانمردانه می زنند با ابزار قدرتمند رسانه نیز به مبارزه با انقلاب و نظام برخاسته اند.

وی افزود:بدخواهان ایران اسلامی سعی دارند تا با تزریق ناامیدی و یاس در جامعه، مردم را نسبت به انقلاب بدبین کرده و مشارکت مردم را در مهمترین اتفاق سیاسی کشور کمرنگ نمایند که این موضوع وظیفه رسانه‌های همراه با نظام‌ را سنگین‌تر می‌کند.

شیرازه محبت با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در امیدآفرینی در جامعه، اضافه کرد: با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور و‌کاسته شدن از تجمعات انتخاباتی شرایط تبلیغات و شرکت در انتخابات را سخت تر از ایام گذشته خواهد کرد که رسانه ها باید در فضای مجازی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حد اکثری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.