نظارت 7 اکیپ بازرسی بر بازار شب عید در میاندوآب/ طرح نظارتی نوروز تا پایان فروردین 97 ادامه دارد
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۱۵
شناسه : 272302
9

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: هفت اکیپ به صورت شبانه روزی در سطح بازار و شهر و نیز به صورت مستقر در اداره برای دریافت گزارشات مردمی و رسیدگی به آنها بر نحوه عرضه اقلام عید نظارت می کنند.

پ
پ

رحمانی درفشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای کنترل و نظارت بر بازار عید، اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی در میاندوآب همزمان با سراسر استان از 15 بهمن ماه شروع شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این طرح هفت اکیپ به صورت شبانه روزی در سطح بازار و شهر و نیز به صورت مستقر در اداره برای دریافت گزارشات مردمی و رسیدگی به آنها بر نحوه عرضه اقلام عید نظارت می کنند.

وی گفت: در کنار این موضوع نیز، نمایشگاه خرید عیدانه و بهاره در میاندوآب پنجم اسفند ماه امسال به مدت 20 روز در محل نمایشگاه های بین المللی و دائمی میاندوآب از استان های مختلف دایر شده و به مردم خدمات ارائه می دهد.

درفشی تصریح کرد: رونق اقتصادی، حذف واسطه ها، حمایت از حقوق مصرف کننده و حمایت از تولید داخل از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اینکه بر نحوه توزیع و فروش اقلام و کالاها در ایام اجرای طرح نوروزی  نظارت دقیق صورت می گیرد، اظهار کرد: در طرح بازرسی ویژه نوروزی، تلفن 124 نیز به صورت فعال در تمام اوقات، آماده دریافت گزارش های مردمی بوده تا اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.