انجام یک هزار و ۵۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
شناسه : 306685
5
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، تاکنون بیش از یک هزار و 577 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان انجام گرفته است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: طرح نظارتی نوروز و ماه مباررک رمضان با حضور اکیپ های بازرسی، نظارت و کنترل از واحدهای خدمات‌رسان و کالاهای اساسی همزمان با سراسر کشور در میاندوآب نیز در حال اجرا است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در راستای اجرای این طرح از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و ۵۷۷ مورد از واحد های هدف بازرسی ونظارت انجام گرفته است.

وی گفت: بازرسی‌های انجام گرفته منجر به تشکیل ٣٣١ فقره پرونده تخلفاتی در عناوین مختلف از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورتحساب به مشتری، قاچاق و غیره شده و واحدهای متخلف انجام طبق قانون به مراجع ذیربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

بهروز تصریح کرد: بازار هدف در راستای اجرای طرح نوروزی شامل پوشاک، کیف وکفش، آجیل، میوه و شیرینی، لوازم خانگی، مبلمان، پایانه های مسافربری، هتل ورستوران، قالیشویی‌ها، تاکسیرانی بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.