نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی به صورت مستمر انجام می‌شود
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
شناسه : 304471
13
مدیر شرکت ملی پخش فر آورده های نفتی منطقه میاندوآب: مدیر شرکت ملی پخش فر آورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی و رعایت حقوق شهروندی در جایگاههای عرضه سوخت تیم های نظارتی منطقه به طور مستمر در حال کنترل وپایش مجاری عرضه هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید جواد فیض حسینی در هم اندیشی با جایگاهداران منطقه میاندوآب در سخنانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این منطقه، اظهار کرد: منطقه میاندوآب به عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی به جنوب کشور و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و مسافری به مرز تمرچین پیرانشهر به شمار می رود.

مدیر شرکت ملی پخش فر آورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: با توجه به این موضوع، رسالت و نقش مجاری عرضه سوخت به عنوان پیشخوان خدمات سوخت رسانی مستقیم به شهروندان، صاحبان و کارکنان مجاری عرضه سوخت بسیار مهم است.

وی گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی و رعایت حقوق شهروندی در جایگاههای عرضه سوخت تیم های نظارتی منطقه به طور مستمر در حال کنترل وپایش مجاری عرضه هستند.

فیض حسینی تصریح کرد: با همراهی و همسویی و تلاش صاحبان مجاری عرضه سوخت، برای مراجعین به جایگاهها خدمات عرضه سوخت مطلوب بوده و بدون هیچگونه وقفه ای بصورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

در ادامه بهنام رجب زاده رئیس انجمن جایگاه‌داران و همچنین سایر اعضاء انجمن صنفی جایگاهداران جنوب آذربایجان غربی در سخنانی به بیان درخواست ها و رفع مشکلات در مجاری عرضه سوخت پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.