نباید از موضوع فرهنگ غفلت کرد/ همه باید در جبهه فرهنگی تلاش کنیم
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۵۶
شناسه : 262439
7

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید نسبت به مال حرام، ایتام، بیچارگان، مستضعفین و نسبت به سرنوشت اسلام و مسلمین حساس باشیم و در جبهه فرهنگی تلاش کرده و نسبت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بی تفاوت نباشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، امروز در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به ویژگی های امیرمومنان(ع)، اظهار کرد:  همه کمالات انبیا الهی در وجود امیرالمومنین(ع) جمع شده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تلاش شبانه روزی برای کسب روزی حلال و سعادت در دنیا و آخرت، افزود: هرکس پیرو امیرمومنان(ع) است باید دائما در حال تلاش بوده و شبانه روز برای دنیا و آخرت خود تلاش کند.

وی با تاکید بر کسب روزی حلال و پرهیز از حرامات، گفت: باید به حق الناس توجه داست و آگاه بود که مال حرام ایمان را از بین می برد.

دیرباز به فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره و تصریج کرد: ماه مبارک رمضان، کلاس درس برای مرور آموزه های دینی است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نماز عالی ترین عبادت است و شیعه امیرالمومنین(ع) از عبادات و نماز خود غفلت نمی کند و ما نیز باید نسبت به عبادات خود حساس باشیم.

وی افزود: ما باید نسبت به مال حرام، ایتام، بیچارگان، مستضعفین و نسبت به سرنوشت اسلام و مسلمین حساس باشیم و در جبهه فرهنگی تلاش کرده و نسبت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بی تفاوت نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.