نباید آرمان ها را زیرپا گذاشت / وزارت ورزش باید بررسی و برخورد انضباطی را انجام دهد
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
شناسه : 264187
12

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ما رژیم غاصب اسرائیل را به عنوان حکومت و دولت قبول نداریم و بنابراین هرگونه مماشات در این باره محکوم است.

پ
پ

همایون هاشمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر درباره حضور دو ملی‌پوش ایرانی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: ما یک سری قوانین و آرمان هایی داریم که باید در مسیر آنها گام برداشته و نباید آنها را هنجارشکنی کنیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: ما رژیم صهیونیستی را غاصب و ظالم می دانیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: ما رژیم غاصب اسرائیل را به عنوان حکومت و دولت قبول نداریم و بنابراین هرگونه مماشات در این باره محکوم است.

هاشمی با بیان اینکه این اقدام از سوی بازیکنان، اقدام اشتباهی بود، تصریح کرد: وزرات ورزش باید در این مورد بررسی کرده و پاسخ داده و بعد از بررسی های لازم، برخورد انضباطی را انجام دهد.

گفتنی است در حالی که جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی دو تن از فوتبالیست های کشورمان در ترکیب اصلی تیم پانیونیوس برابر مکابی به میدان رفتند و در آخر بازنده میدان را ترک کردند.

این اقدام بازیکنان ملی پوش فوتبال سبب شد تا توئیتر وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی آفرین گفته و از آنها به‌عنوان عاملی برای شکسته شدن این تابو یاد ‌کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.