نامه دانشجویان خارجی دانشگاه ادیان و مذاهب به امام خامنه‌ای
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۳
شناسه : 321328
3
در پی انتشار نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا دانشجویان غیرایرانیِ دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه‌ای از امام خامنه‌ای تشکر کردند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در پی انتشار نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا، دانشجویان غیرایرانیِ دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه‌ای ضمن تشکر از این بذل عنایت و برافراشته‌شدنِ پرچم هدایت، ابتهاج و امتنانِ خود را بابت این لطفِ پدرانه و ناصحانه اظهار کرده، التزام خود را به رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

محضر مبارک پیشوای معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه

تحیه مبارکه و طیبه؛

پیام تاریخی حضرتعالی خطاب به جوانان به‌خروش‌آمده‌ی اروپا و آمریکا، برگ زرینی در کتاب بیداری انسانی در جهان معاصر را رقم زد.

تصویری که در این نیمکره، از جهان و نسل جوان ارائه می‌شود، جوانان و نوجوانانی است که از همه‌ی ارزش‌های کهن انسانی و اخلاقی عبور کرده، فقط سودای زیستی شاد، آزاد و عاری از هرنوع قید و بندی دارد و دنیای واقعیِ او نه این جهان و انسان با همه‌ی ارزش‌ها و نامرادی‌هایش، که فضای مجازی به‌دور از هرنوع انضباط، واقع‌گرایی و ارزش‌گرایی است.

خیزش جمع انبوهی از دانشجویان و استادان بومی و غیربومیِ آمریکا و اروپا علیه جنایات و لجام‌گسیختگی صهیونیست‌ها و در اعتراض به حمایت بی‌قیدوشرطِ دولت‌های غربی از آن رژیم اشغالگر و کودک‌کُش، نشان داد که نسل نو که گاهی از آن به نسل (زِد یا زی Z generation) تعبیر می‌شود، ارزش‌های خود را داشته، همچنان به مجموعه‌ی ارزش‌های انسانی و اخلاقی، ازجمله ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی، پایبند است. همچنان‌که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به‌رغم همه‌ی آسیب‌ها و خطراتی که داشته، انحصار و امتیاز را از دستِ قدرت‌های اقتصادی و سیاسی سلب کرده و دنیای بدیلی را فراهم آورده که انسان‌ها می‌توانند بنابه فطرت و عقلانیتِ خود بیاندیشند، گفت‌وگو کنند و به‌دور از غول‌های استکباری و انحصارطلبِ رسانه‌ای جهان، آزادانه با یکدیگر اطلاعات و تحلیل‌ها را تبادل کنند.

اینک که این جوش و خروش جهانی به اوج رسیده و دنیای مدعیِ آزادی و حقوق‌بشر را در برابر آزمونی سخت با نتایجی ناامیدکننده قرار داده است، پیام متین و استوار آن پیشوای خیراندیش و خیرخواه که یادآورِ پیام و مرامِ امام‌خمینی (ره) است، هم به تقویت این جبهه‌ی انسانی می‌انجامد، هم چراغی روشن و روشنگر را بر فراز مسیر عدالت‌طلبی قرار می‌دهد تا مانع هرنوع انحراف یا مصادره‌ بشود.

ما به نمایندگی از دانشجویان غیرایرانیِ شاغل به تحصیل در دانشگاه ادیان و مذاهب (بالغ بر بیش از ده‌هزار دانشجو)، هم‌صدا با هزاران دانشجوی هموطنمان، ضمن تشکر از این بذل عنایت و برافراشته‌شدنِ پرچم هدایت، ابتهاج و امتنانِ خود را بابت این لطفِ پدرانه و ناصحانه اظهار کرده، التزام خود را به رهنمودهای آن عالی‌مقام اعلام می‌نماییم و سلامت و عزت مستدامِ آن جناب را از پروردگار متعال، مسئلت می‌نماییم.

دانشجویان غیرایرانیِ دانشگاه ادیان و مذاهب

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.