میزبانی ۶۰ کانون مسجد میاندوآب از طرح “مسجد،کانون نشاط”
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
شناسه : 312184
7
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب خبر داد: مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب گفت: در تابستان امسال بیش از ۶۰ کانون در میاندوآب، چهاربرج و باروق میزبان برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوان بودند.
پ
پ

آرش قنبری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع اوقات فراغت در ایام تابستان، اظهار کرد: در تابستان امسال بیش از ۶۰ کانون در میاندوآب، چهاربرج و باروق میزبان برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوان بودند.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب افزود: در ایام تابستان امسال برای اجرای کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، سطح‌بندی کانون‌ها انجام گرفت و بیش از ۶۰ کانون میزبان اجرای برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوان بودند.

وی گفت: با همکاری اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق برنامه‌های متنوعی در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی، آموزشی و هنری برگزار شد.

قنبری تصریح کرد: به دلیل اجرای باشکوه و منظم و پرمخاطب این برنامه‌ها شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق یکی از مراکز برتر در حوزه “مسجد، کانون نشاط” در سطح استان انتخاب شد.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب با قدردانی از زحمات کلیه دست‌اندرکاران برنامه‌های تابستانی، اظهار کرد: طی مراسمی از فعالان و مربیان کلاس‌های تابستانی طرح مسجد کانون نشاط تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان می‌تواند نقش‌آفرین باشند، گفت: کانون‌های مساجد به‌عنوان ظرفیت ارزشمند فرهنگی بوده که به‌صورت مردمی و خودجوش در اقصی‌نقاط شهری و روستایی در حوزه فرهنگ و هنر با محوریت آموزه‌های قرآنی، سیره نبوی، معارف اهل‌بیت (ع) و ارزش‌های اسلامی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.