مهار آتش‌سوزی کارخانه تولید زغال در میاندوآب
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 322388
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی کارخانه تولید زغال در شهرک صنعتی این شهرستان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: ساعتی پیش به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در شهرک صنعتی میاندوآب، سریعاً اکیپ‌هایی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک کارخانه تولید زغال واقع در شهرک صنعتی این شهرستان دچار آتش‌سوزی شده بود، افزود: آتش‌سوزی این کارخانه با تلاش تیم‌های اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب مهار شد.

وی گفت: با حضور و اقدام به‌موقع مأموران اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از واردشدن خسارت بیشتر به این کارگاه و سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شد.

محمدی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان است، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و تنها منجر به خسارت مالی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.