مشکل ۲۱ ساله کوی آیدین حل شد
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325574
0
 شهردار میاندوآب:  شهردار میاندوآب گفت: مشکل ۲۱ ساله کوی آیدین با هم‌اندیشی ادارات حل شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه پیگیری حل مشکلات در مناطق مختلف شهری یکی از مهم‌ترین موضوعات و در دستور کار شهرداری است، اظهار کرد: یکی از این مشکلات، مشکل ۲۱ ساله مربوط به معبر در کوی آیدین بود.

 شهردار میاندوآب افزود: این معبر به طول ۱۷۶ متر و با عرض ۶۰ متر؛ یکی از معابری بود که حل مشکل آن برای بیش از دو هزار نفر از اهالی و مردم منطقه بسیار مهم بود و لذا با هم‌اندیشی ادارات و دستگاه‌های مسئول در شهرستان این مهم انجام شد.

 وی با اشاره به اینکه اتصال شهرک آیدین به خیابان طبیعت با رفع مشکل این معبر نیز انجام می‌گیرد، گفت: برای توسعه کامل این مسیر فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، اعضای شورای شهر، بازرسی قوه قضائیه، مسکن و شهرسازی، املاک و حقوقی شهرداری زحمت زیادی کشیدند و خوشبختانه به سرانجام رسید.

 محمدزاده با بیان اینکه این مشکل از سال ۱۳۸۲ پابرجا بود، اظهار کرد: با حل مشکل ۲۱ ساله این مکان؛ احداث بلوار در دستور کار قرار می‌گیرد .

 شهردار میاندوآب گفت: کاهش ترافیک شهری، تسهیل در رفت‌وآمد و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از مزایای بازگشایی معابر بوده و در این راستا نیز بازگشایی معابر و رفع مشکلات موجود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است.

وی گفت: هم چنین شهروندان می‌توانند دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها و تذکرات خود را به مجموعه مدیریت شهری از طریق این سامانه اعلام و پیگیری کنند.

 میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.