مسائل اقتصادی باید اولویت رئیس‌جمهور آینده باشد
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
شناسه : 321351
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: اولویت رئیس‌جمهور آینده باید مسائل اقتصادی و رفاه مردم باشد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انتخابات عرصه آزمون و امتحانی بسیار مهم است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ۱۶ سال گذشته در نام‌گذاری و شعار سال به مسئله اقتصاد اشاره و بر آن تأکید داشته‌اند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که مسئله اقتصاد، مسئله مهمی است.

وی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز باید اولویت خود را انتخاب کرده و برای آن برنامه داشته باشند، گفت: نامزدهای ریاست‌جمهوری باید بدون حب و بغض، بدون جناح‌بازی و بدون قطب‌بندی مانند رئیس‌جمهور شهید که به هیچ گروهی وابسته نشد؛ وارد میدان شده و در راه رشد و پیشرفت کشور قدم بردارند.

حسن‌زاده با بیان اینکه امروز دشمن از طریق اقتصاد وارد میدان شده و می‌خواهد بین مردم و مسئولین تفرقه بیفکند، تصریح کرد: دشمن‌ روی مسائل اقتصادی متمرکز شده است و می‌خواهد از این طریق به ما ضربه بزند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه اولویت رئیس‌جمهور آینده باید مسائل اقتصادی و رفاه مردم باشد، اظهار کرد: مردم نیز باید مراقب بوده و در دام توطئه‌های دشمنان نیفتند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آینده باید در راستای عدالت قدم بردارد، افزود: رئیس‌جمهور شهید قدم‌های خوبی را در راستای تحقق عدالت در جامعه برداشت و در این راه نیز اقدامات خوبی را شروع کرده بود که رئیس‌جمهور آینده باید این راهی را که شروع شده بود به پایان برساند.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده باید تکمیل‌کننده اقدامات آیت‌الله شهید رئیسی باشد، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید مثل شهید رئیسی باید که در اوج تحریم؛ مسیر توسعه کشور را باز کرد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه رئیس‌جمهور آینده باید درد جامعه را بداند و برای آن برنامه داشته باشد، اظهار کرد: ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که به فکر مسکن و ازدواج جوانان بوده و برای تأمین حقوق کارکنان و تأمین کالاهای اساسی و معیشتی مردم برنامه داشته باشد.

وی با برشمردن برخی دیگر از انتظارات مردم از رئیس‌جمهور آینده، تصریح کرد: تقویت همگرایی، پرهیز از دوقطبی‌سازی، مبارزه با فساد و رانت، تقویت مشارکت مردمی در اقتصاد، اصلاح جدی و بدون تعارف نظام اداری، دشمن‌شناسی و دشمن‌شکن بودن از انتظارات ما از دولت و رئیس‌جمهور آینده است.

حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب به ایام حج و فرارسیدن روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه روز دعا و نیایش، روز شناخت و روز رهایی از نفس بوده و باید از این فرصت استفاده کرد.

امام‌جمعه میاندوآب به هفته جهاد کشاورزی و روز سازندگی نیز اشاره کرد و افزود: جهادگران، سنگرسازان بی‌سنگری بودند که افتخارآفرینی کردند و ما نیز تلاش و همت آنان را ارج می‌نهیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.