مشارکت حداکثری باعث شکل‌گیری ایران قوی‌تر می‌شود
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 322052
4
 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی:  نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت در شکل‌گیری ایران قوی نقش داشته و هر چه بیشتر باشد در آن صورت کشور نیز قوی‌تر می‌شود.
پ
پ

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انتخابات موضوعی مهم بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی برای دنیا مهم است، افزود: اکنون تمام دنیا نظاره‌گر انتخابات در ایران اسلامی است تا نتیجه انتخاب ملت ایران را ببینید.

 وی با اشاره به اینکه مردم در دور اول انتخابات به صحنه آمده و در دور دوم نیز ان‌شاءالله پرشور خواهد بود، گفت: مردم در دور دوم با تشخیص و بررسی خود و هر آنچه صلاح خویش می‌دانند و در بررسی خود به آن نتیجه می‌رسند؛ رأی داده و در انتخابات مشارکت کنند.

 احمدی با تأکید بر اینکه مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ضروری است، تصریح کرد: مشارکت در شکل‌گیری ایران قوی نقش داشته و هر چه بیشتر باشد در آن صورت کشور نیز قوی‌تر می‌شود.

 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از لحاظ شرایط منطقه‌ای و جهانی در شرایط خاصی هستیم، افزود: باید ملت در صحنه باشند و هرکس نیز انتخاب شود؛ رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همه مردم ایران بوده و همه موظف به کمک به وی هستند.

وی هم چنین با بیان اینکه مردم در انتخاب خود آزاد هستند، گفت: انتخابات تمام می‌شود؛ ولی ما همشهری و هم‌وطن هستیم؛ لذا باید سعی کنیم وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و قدر هم را بدانیم.

 احمدی با تأکید بر اینکه باید تحت هر شرایطی مودت، دوستی و محبت در بین ما حاکم شود، افزود: انتخابات را نیز باید به میدان وحدت و مودت تبدیل کنیم.

 دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران؛ روز جمعه ۱۵ تیرماه بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» دو کاندیدای حائز اکثریت آرا در مرحله اول انتخابات که روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شد؛ در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.