مستندساز میاندوآبی، سرزمین طلایی را می‌سازد
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
شناسه : 305951
6
بعد از مستند سرزمین آبها؛ مستندساز میاندوآبی گفت: هم‌اکنون کارهای تحقیقاتی ساخت مستند سرزمین طلایی با محوریت زنجان آغاز شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مرتضی نصرالهی در گفت و گو با خبرنگاران در خانه مطبوعات میاندوآب از انجام کارهای مقدماتی برای ساخت یک مستند جدید خبر داد و اظهار کرد: بعد از ساخت و پخش مستند سرزمین آبها با محوریت میاندوآب، هم‌اکنون کارهای تحقیقاتی ساخت مستند سرزمین طلایی با محوریت زنجان آغاز شده است.

این مستند ساز میاندوآبی افزود: پس از ساخت مستند علمی سرزمین آب‌ها، مسئولان استان های دیگر با بنده برای مستندسازی و شناساندن ظرفیت‌های شهرهای آن استان ها تماس گرفتند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهر حتی شورای شهر هم با بنده تماس هم نگرفتند، گفت: هر چند کاری را برای تشکر انجام ندادم و انتظاری هم ندارم ولی حس وطن‌پرستی بنده را به این کار وادار کرد و در این راه از جوانی و سرمایه اندوخته خود نیز گذشتم.

نصرالهی تصریح کرد: انسان‌ها برای تکامل خود به دنبال اهداف‌شان هستند و بنده نیز با مستندسازی برای آرامش روح خود تلاش می‌کنم.

این مستند ساز میاندوآبی اظهار کرد: هم اکنون سه جلد کتاب با عنوان سفری به سرزمین‌های آذربایجان‌ در ایران و تفاوت حقیقت‌ها و واقعیت‌ها را در حال تالیف هستم.

مجموعه مستند شش قسمتی «سرزمین آب‌ها» پس از پشت سر گذاشتن ۱۲ سال پژوهش درباره شمال‌غرب ایران با محوریت میاندوآب؛ تابستان امسال از شبکه مستند پخش شد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.