مسئولان امر به موضوع، شایعه سازی های مجازی ورود پیدا کنند
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
شناسه : 299218
9
کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی: کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: مسئولان و دستگاههای ذیربط باید به موضوع شایعه سازی ها در فضای مجازی با جدید ورود پیدا کرده و با عوامل  برخورد لازم را داشته باشند.
پ
پ

عماد خیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به شایعه سازی های برخی افراد در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی، اظهار کرد: باید مسئولان و دستگاههای ذیربط با این گونه شایعه سازی ها برخورد لازم را داشته باشند.

این کارشناس مسائل  سیاسی و فرهنگی با تاکید بر اینکه دستگاههای ذی ربط باید به موضوع با جدیت ورود پیدا کنند، افزود: چنین افرادی در واقع با سو استفاده، با آبروی افراد و کشور بازی می کنند و لازم است با آنها برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به گسترش فضای مجازی و استفاده از آن در جامعه، گفت: نهادهای متولی باید قبل از ورود یک فناوری، بسترهای فکری، فرهنگی و کاربردی آن فناوری برای خانواده ها، کودکان و نوجوانان فراهم شود و نهادهای متولی این بسترها را آماده سازی کنند.

خیری با اشاره به اینکه درغیر این صورت بعید نخواهد بود که عوارض و آسیب های فناوری های جدید خیلی بیشتر از فایده آنها باشد، تصریح کرد: در کنار بستر سازی، شفافیت در اطلاع رسانی رسانه های رسمی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در غیبت اخبار واقعی در رسانه ها، شایعه و اخبار کذب در فضای مجازی جان می گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.