مردم در شرایط حساس همیشه در صحنه هستند
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۳:۴۲
شناسه : 315291
5
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: بر خلاف برخی خواص که هیزم به آتش دشمن ریخته‌اند، مردم و امت ایران اسلامی در همه حال پشتیبان نظام و انقلاب بوده و انقلاب اسلامی را از فتنه‌ها و توطئه‌ها حفظ کرده‌اند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان در این دیدار، اظهار کرد: مردم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین توصیه مقام عظمای ولایت بود.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم و امت اسلامی همیشه و در همه صحنه‌ها حضور داشته و به نقش خویش ایفا کرده‌اند، افزود: مسئولان باید همواره در خدمت مردم بوده و رضایت مردم را جلب کنند.

وی گفت: بر خلاف برخی خواص که هیزم به آتش دشمن ریخته‌اند، مردم و امت ایران اسلامی در همه حال پشتیبان نظام و انقلاب بوده و انقلاب اسلامی را از فتنه‌ها و توطئه‌ها حفظ کرده‌اند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در ادامه نیز مردم مثل همیشه در صحنه خواهند بود و گوش‌به‌فرمان ولایت از اسلام و انقلاب دفاع کرده و انقلاب اسلامی را در نظر می‌گیرند نه عملکرد مسئولان را.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه خدمت به مردم از اهمیت و ثواب بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: مردم باید مزه حکومت اسلامی را بچشند.

وی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و با بیان اینکه انتخابات حق مردم است، تصریح کرد: کسانی که می‌گویند به من چه و به من ربطی ندارد، در غفلت هستند.

حسن‌زاده با بیان اینکه انسان نباید بی‌خاصیت باشد، گفت: هر کس می‌تواند امید به جامعه تزریق کند و از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند باید به میدان بیاید و به نقش خود عمل کند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: هرکس در هر جایگاهی که قرار داشته و تریبون در دست دارد و یا کاندیداها که در آینده سخنرانی خواهند کرد، باید تریبون آنها تریبون حق و تریبون دفاع از ولایت و نظام اسلامی و مقابله با استکبار، ناعدالتی و بی‌انصافی باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه باید در مقابل ظلم ایستاد، اظهار کرد: باید از حق و مظلومان دفاع کرد و همواره مدافع حق و عدالت بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمام همت و تلاش خود را برای شرکت‌نکردن مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: ان‌شاءالله امت اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، دشمنان را مأیوس و مشت محکمی بر دهان آنان می‌زنند.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، هدف دشمنان بوده و برخلاف اخلاق و ادب است.

حسن‌زاده هم چنین در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب به فرارسیدن ایام اعتکاف اشاره کرد و افزود: باید از این ایام به‌ویژه جوانان و نوجوانان به اعتکاف از مهم‌ترین عوامل تربیت نسل جوان است، استفاده کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.