«ما توانسته‌ایم» را در عمل اثبات کرده‌ایم
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
شناسه : 315782
4
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: ما انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرده و الهام‌بخش کشورها شده‌ایم و امروز دیگر نمی‌گوییم که «ما می‌توانیم» بلکه می‌گوییم که «ما توانسته‌ایم».
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دشمنی‌های دشمنان با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن هیچگاه شادی مردم ما را نخواسته و همواره به دنبال دشمنی و ناراحتی مردم ایران بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه در مقابل دشمنان باید قوی شویم، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم دشمن را مأیوس کنیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید قوی شویم و قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی را تقویت کنیم.

وی گفت: قوه مقننه، قضائیه و مجریه باید به این سه محور توجه داشته باشند تا بتوانیم در برابر دشمن قوی شویم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه شعار امروز ما بالاتر از مقاومت است، تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرده و الهام‌بخش کشورها شده‌ایم و امروز دیگر نمی‌گوییم که «ما می‌توانیم» بلکه می‌گوییم که «ما توانسته‌ایم».

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما تنها مقاومت نکرده‌ایم؛ بلکه قله‌های پیشرفت را نیز پیموده‌ایم، اظهار کرد: ما امروز توانسته‌ایم قله‌های فناوری و علمی را فتح کرده و در عرصه‌های مختلف علمی در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم و این یعنی «ما توانسته‌ایم».

مجلس در رأس امور است

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، افزود: مجلس ریل‌گذار دولت بوده و مسیر و برنامه‌ریزی دولت را مشخص می‌کند.

حسن‌زاده با بیان اینکه مجلس در رأس امور بوده و قدرت مجلس برتر از تمام قدرت‌ها است، گفت: مجلس ناظر بر عملکرد تمام دستگاه‌ها بوده و بر تمام مسائل جزئی و کلی کشور دخل و تصرف دارد و این نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت مجلس و نماینده مجلس در کشور است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که آگاه به امور کشور و متخصص باشد تا بتواند قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی را تقویت کند، تصریح کرد: قطعاً مردم میاندوآب نیز این‌گونه بوده و به دنبال شخصی هستند که تأثیرگذار و محور وحدت و همدل و هم نظر با مسئولان باشد.

امام خمینی (ره) فقیه و سیاستمدار برتر قرن بودند

وی در ادامه به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی، گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد و ابهت غرب و شرق را شکست.

حسن‌زاده با بیان اینکه امام خمینی (ره)، فقیه برتر زمان بود، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره)، از قرآن و ائمه اطهار (ع) درس گرفته و تنها یک فقیه نبودند؛ بلکه افضل علما، فقیه و سیاستمدار برتر قرن و مرد میدان سیاست و درایت بودند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: امام با بندگی خدا، در مقابل طاغوت ایستاد و انقلاب اسلامی را رهبری کرد و امروز نیز همه ما وظیفه داریم از این انقلاب پاسداری کنیم.

وی هم چنین در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تزلزل بنیان خانواده است، تصریح کرد: باید خانواده، کانون مهر، محبت، صفا و صمیمیت باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.