مردم در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند/پرستاران تبلور غیرت هستند
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
شناسه : 287368
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت:از مردم میخواهیم و التماس می کنیم که به توصیه ها توجه کرده و در خانه های خود بمانند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری صبح امروز در جلسه ستاد مردمی مبارزه با کرونا با مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، گفت: متاسفانه برخی افراد بویی از انسانیت نبرده اند و در حالی که مردم نیازمند اقلام بهداشتی هستند، دست به احتکار می زنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با انتقاد از احتکار کالاهای ضدعفونی کننده و محافظتی در مقابل بیماری کرونا توسط برخی افراد، افزود: مگر چقدر می ارزد که اقلام بهداشتی را به قیمت جان همنوع خود احتکار کنیم و یا آن را گران بفروشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 50_60 درصد انرژی خود را صرف توصیه به مردم برای ماندن در خانه و تامین ماسک کرده ایم، گفت: از مردم میخواهیم و التماس می کنیم که به توصیه ها توجه کرده و در خانه های خود بمانند.

حیدری با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای در این ایام به دنبال سهم خواهی و انتقاد در فضای مجازی هستند در حالی که راهکاری ارائه نمی دهند، تصریح کرد: در وسط معرکه جنگ هستیم و شرایط پرستاران با کسانی که از دور تنها در فضای مجازی فعالیت دارند، متفاوت بوده و این افراد قطعا نمی توانند شرایط آنها را درک کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: متاسفانه برخی تاکنون حال ما را هم حتی نپرسیده اند و تنها مطالبه گر هستند در حالی که مشکل تنها مربوط به حوزه سلامت نیست بلکه یک مشکل ملی بوده و از همگان انتظار داریم تا در مبارزه با این بیماری احساس مسئولیت کنند.

وی با تشکر از نقش ستاد مردمی مقابله با کرونا در میاندوآب، گفت: سمن ها و تشکل های مردم نهاد و خیرین در این زمینه با تامین 32 هزار لیتر وایتکس، 25 هزار جفت دستکش و 25 میلیون تومان کمک نقدی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده یاریگر ما بوده اند.

حیدری هم چنین با بیان اینکه پرستاران ما تبلور غیرت هستند، تصریح کرد: برای فراهم کردن امکانات به زمین و زمان رجوع می کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: بدتر از این شرایط را هم دیده ایم و پشت سر گذاشته ایم و این نیز می گذرد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.