مردم تکیه گاه اصلی دولت مردمی و انقلابی هستند
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
شناسه : 298851
7
در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری میاندوآب عنوان شد؛ سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت:مردم تکیه گاه اصلی دولت مردمی و انقلابی هستند و باید باید پای درد دل مردم نشست و همواره در خدمت مردم بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رضا ابراهیمی امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: مردم تکیه گاه اصلی دولت مردمی و انقلابی هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم در تمام عرصه ها خود را نشان داده اند، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل(ره) و با حضور مردم به پیروزی رسیده و در ۴۳ سال گذشته از پیچ های سخت عبور کرده و در ادامه نیز ان شاله مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه باید به فکر مردم و مشکلاتشان بود، تصریح کرد: باید پای درد دل مردم نشست و همواره در خدمت مردم بود.

ابراهیمی با بیان اینکه نباید فاصله ای بین مردم و مسئولان باشد، افزود: دولت مردمی این رویکرد را دنبال می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه به راهبردهای دست یابی به ایران قوی اشاره و اظهار کرد: مسئولان باید با توان و تلاش شبانه روزی در راستای تحقق شعار دولت و تبدیل به ایران قوی گام برداشت.

ابراهیمی افزود: برای دست یابی به ایران قوی باید به ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی توجه کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت در بعد سیاست خارجی نیز رویکرد عزتمندانه را دنبال می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فرماندار باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان برای اعتلا و پیشرفت میاندوآب استفاده کند، گفت: میاندوآب جایگاه ویژه ای در استان داشته و مهم است.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی آذربایجان غربی و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اظهار کرد: باید از ساده انگاری و عادی انگاری شرایط خودداری کرد و مردم را نسبت به وضعیت موجود و سرایت پذیری بالای سویه امیکرون آگاه سازی کرد.

استانداری از تجربه مدیران قبلی استفاده کند

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده نیز در این آئین اظهار کرد: صبر یکی از ویژگی‌های مهم مسئولین است و مسئول باید صبور باشد.

امام جمعه میاندوآب افزود: استانداری از تجربه کسانی که قبلاً در مسئولیت های مختلف مانند فرماندار بوده اند، استفاده کند چرا که تجربه بهتر از علم است.

وی با اشاره به اینکه صبر یکی از ویژگی‌های مهم شیرازه محبت، فرماندار سابق میاندوآب بود، گفت: وی در مدت مسئولیت خویش کارنامه مثبت و خوبی از خود به جای گذاشت.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست فرمانداری میاندوآب و با بیان اینکه وی فردی انقلابی بوده و مسئولیت های مختلف داشته است، تصریح کرد: امیدواریم با اتحاد و همدلی بتوانیم در این شهرستان تاثیرگذار باشیم.

«حسام شیرازه محبت» فرماندار سابق میاندوآب نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد دو ساله خود ارائه و «علی پیام» سرپرست جدید فرمانداری میاندوآب نیز برنامه های خود را تشریح کرد.

در ادامه این مراسم از خدمات و تلاش های «حسام شیرازه محبت» فرماندار سابق تقدیر و «علی پیام» به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.