مردم باید شیرینی اقدامات انقلابی را بچشند
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
شناسه : 319968
6
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: مردم باید شیرینی خدمات ارائه شده و اقدامات انقلابی و جهادی در سطح شهرستان را بچشند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب که با حضور مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: نباید به عملکردها صرفاً نگاه سفید یا سیاه داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: این که کسی صرفاً عیوب را ببیند و خدمات را نبیند؛ نگاه مورد قبولی نبوده و باید این فرد نگاه خود را عوض کند.

وی با اشاره به برخی عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان و تقدیر و تشکر از عملکرد ادارات متولی، گفت: بعد از ۴۵ سال مسیر جاده سد نوروزلو به عرض ۳۰ متر رفع تصرف شده است که موضوع بی‌سابقه‌ای بوده و جای تقدیر دارد.

رضایی با بیان اینکه در حوزه مقاوم‌سازی مسکن نیز شهرستان میاندوآب حائز رتبه در استان است، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام‌گرفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعداد مساکن مقاوم‌سازی سال گذشته از یک هزار و ۲۰۰ واحد به یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن رسید و میاندوآب رتبه برتر استانی در این حوزه شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تأکید بر اینکه مردم باید شیرینی خدمات ارائه شده و اقدامات انقلابی و جهادی را بچشند، اظهار کرد: متأسفانه برخی عملکردها دیده نمی‌شود درحالی‌که بی‌نظیر بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر موضوع دریافت برنامه یک‌ساله از ادارات اصرار داریم، افزود: برخی ادارات طبق قراری که داشتیم در روزهای گذشته برنامه یک‌ساله را ارائه کرده‌اند و اداراتی که تا پایان اردیبهشت‌ماه برنامه یک‌ساله را نفرستند؛ عذرشان خواسته می‌شود.

رضایی هم چنین با بیان اینکه ادارات در شاخص‌های مختلف و طی بازدیدهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: طبق برنامه زمان‌بندی در ادارات حضور یافته و مسئولان آن اداره را در موضوع شاخص‌های ارزیابی عملکرد، درصد تحقق شاخص‌ها و مقایسه میزان پیشرفت و یا پسرفت در مقایسه با سال ماقبل و برنامه یک سال آینده مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب تصریح کرد: در راستای حل مشکلات شهری؛ شنبه‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی به در پیش بودن کمیته برنامه‌ریزی اشاره و اظهار کرد: ادارات باید توان معرفی و دفاع از برنامه‌ها و طرح‌ها برای جذب اعتبارات موردنیاز را داشته و اقدامات و رایزنی‌های موردنیاز را قبل از جمع‌بندی داشته باشند.

رضایی هم چنین در بخشی از این جلسه با تأکید بر حل مشکل سد معبر و میوه‌فروش‌های بلواری، گفت: ما دوست نداریم که شهر چهره زشتی داشته باشد و در این راستا شهرداری و شورای شهر باید در مورد ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروش‌ها بلواری اقدامات عاجل را انجام دهند.

ارائه گزارش عملکرد توسط ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نظام‌مهندسی، شهرداری و آب و فاضلاب از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

هم چنین در این جلسه به مناسبت فرارسیدن روز روابط‌عمومی و ارتباطات از مسئول روابط‌عمومی فرمانداری ویژه میاندوآب تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.