مردم از دورهمی در شب یلدای امسال خودداری کنند/ عادی انگاری کرونا خطر شیوع گسترده تر بیماری را افزایش می دهد
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
شناسه : 292176
13

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از شهروندان خواست تا از هرگونه مهمانی، شب‌نشینی و دورهمی های خانوادگی در شب یلدا خودداری نمایند.

نویسنده : مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در پیامی به شهروندان با بیان اینکه بی شک مقابله و کنترل بیماری کرونا بدون همراهی و همدلی عمومی و مشارکت آحاد مردم ممکن نیست، اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم تا از هرگونه مهمانی، شب‌نشینی و دورهمی های خانوادگی در شب یلدا خودداری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ضمن قدردانی از همکاری های مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: از توجه همگان به محدودیت های کرونایی به ویژه از سوی بازاریان، کسبه و اصناف که با مسئولیت پذیری و تحمل ضرر و زیان اقتصادی ممکن، به منظور حفظ و تامین سلامتی همشهریان و همنوعان خود با همت راسخ در کنار اقدامات پیشگیرانه مدافعان سلامت ایستادند و یاری شان کردند بسیار سپاسگزارم.

وی گفت: همانگونه که مستحضرید شهرستان میاندوآب در وضعیت نارنجی از نظر بیماری کرونا قرار دارد اما خروج از وضعیت قرمز به معنی تمام شدن بیماری یا بازگشت به وضعیت عادی نیست بلکه وضعیت نارنجی همان شرایط خطرناک است.

حیدری تصریح کرد: هرگونه سهل گیری و عادی انگاری بیماری سبب تصاعد مجدد بیماری و بازگشت به حالت نامطلوب و وضعیت قرمز و بحرانی و حتی بدتر از آن خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: کوچکترین بی توجهی به پروتکل های بهداشتی سبب ایجاد موج جدید و پیک خطرناکتری از بیماری و درپیش رو بودن زمستان بسیار سخت تر از پاییز از نظر ابتلا و مرگ و میر خواهد شد.

وی اظهار کرد: از عموم مردم و همشهریان عزیز خواهشمندیم همچنان با حفظ سنگر مبارزه با کرونا جهت پیشگیری از افزایش شیوع بیماری و برای حفظ سلامتی خود و عزیزانتان از هرگونه دورهمی، محافل و مهمانی ها تا پایان کرونا و در این شب های بلند به ویژه در شب یلدا بپرهیزید و با تلاشگران سلامت در کنترل این بیماری همکاری نمایید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.