لزوم همکاری مردم و مسئولان هیئت‌ها با پلیس
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
شناسه : 322184
7
 فرمانده انتظامی میاندوآب عنوان کرد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از مشارکت و همراهی هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم عزادار در امر تأمین نظم و امنیت استقبال می‌کنیم.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام، ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان با عشق و انگیزه الهی تلاش خواهد کرد، برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده توسط مساجد، هیئت‌های مذهبی در فضای امن و آرام برگزار شود.

 فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه حاضر بوده و در این زمینه نیز از مشارکت و همراهی هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم عزادار در امر تأمین نظم و امنیت استقبال می‌کند.

 وی با تأکید بر اینکه از مردم و هیئت‌های عزاداری می‌خواهیم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات؛ همکاری و تعامل لازم را با پلیس داشته باشند، گفت: از همگان انتظار می‌رود، در این ایام ضمن احیاء امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از انجام کنش‌های غیرعقلانی و نامتعارف، نظیر قمه‌زنی و بهره‌گیری از آلات و ادوات و موسیقی‌ها و آهنگ‌های وهن آمیز و پوشش نامناسب پرهیز کنند.

 رستم پور تصریح کرد: پلیس نهایت تلاش و کوشش خود را برای برقراری نظم، امنیت و نیز سهولت در تردد خودروها به کار گرفته و در راستای شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح شهرستان قدم بردارد.

 فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری دقت نمایند تا از نصب داربست در معابر عمومی و ایجاد مزاحمت برای مردم و مانع در مسیر تردد خودروها خودداری کنند.

 وی با اشاره به اینکه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هیئت‌های عزاداری مراسم خود را تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برگزار کنند، افزود: هیئت‌های عزاداری در استفاده از بلندگوها رعایت حال بیماران و افراد سالمند را نموده و در آمد و شد خودروها تسهیل و از ایجاد ترافیک پیشگیری کنند.

 رستم پور با بیان اینکه پلیس با شماره تماس ۱۱۰ آماده پاسخگویی به مردم عزیز است، گفت: از مردم‌خواهانیم که همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند تا شاهد نظم و امنیت مطلوب در برنامه‌های مذهبی مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان باشیم.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.