فعالیت درمانی بنیاد خیریه نورآوران سلامت در میاندوآب شروع شد
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 310626
4
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب از استقرار و آغاز فعالیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

یوسف روستا در گفتگو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه مراسم افتتاحیه بیمارستان خیریه نورآوران سلامت غرب کشور در میاندوآب، اظهار کرد: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از امروز با استقرار در میاندوآب به واجدین شرایط در شهرهای چهاربرج و باروق و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در میاندوآب خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب افزود: خدمات بنیاد نورآوران سلامت، شامل خدمات چشم‌پزشکی مانند جراحی‌های چشمی، تجویز عینک و دندانپزشکی در زمینه‌های مختلف مانند عصب‌کشی، جراحی، پرکردن و غیره است.

وی گفت: بنیاد نورآوران سلامت به مدت ۷۰ روز در منطقه مستقر بوده و به واجدین شرایط خدمات ارائه می‌دهد.

مراسم افتتاحیه فعالیت بنیاد نورآوران سلامت در میاندوآب امروز با حضور ایران‌زاد مدیرکل بنیاد در غرب کشور، فرمانداران و مسئولان میاندوآب، چهاربرج و باروق، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رئیس و مسئولان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و شبکه بهداشت و درمان در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب برگزار شد.

باتوجه‌به هزینه‌های گزاف چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی و در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های کم‌برخوردار، پزشکان متعهد بدون هیچ چشم داشتی در قالب کاروان پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت، برای کمک به طبقه کم‌برخوردار جامعه هرآنچه در توان دارند بکار می‌گیرند.

مجموعه نورآوران سلامت در مدتی که در یک منطقه مستقر می‌شوند، تیم‌های درمانی شامل دندان‌پزشک، چشم‌پزشک و اپتومتریست و سایر همکاران به محل اعزام شده و خدمات درمانی دندانپزشکی و چشم‌پزشکی را به هم‌وطنان نیازمند ارائه می‌دهند.

تمامی خدمات دندان‌پزشکی و نیز خدمات چشم‌پزشکی اعم از ویزیت، تحویل دارو، عینک و جراحی، همگی رایگان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.