بنیاد خیریه نورآوران سلامت در میاندوآب مستقر می‌شود
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
شناسه : 309369
2
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: تیم چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت در میاندوآب به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه جلسه هماهنگی استقرار تیم چشم پزشکی و دندان پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت، اظهار کرد: تیم چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت با استقرار در میاندوآب به واجدین شرایط در شهرهای چهاربرج و باروق و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در میاندوآب خدمات ارائه می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با اشاره به اینکه هزینه‌های گزاف چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی یکی از دلایل مشکلات اقتصادی و تهدید سلامت جسمی در خانواده‌های کم‌برخوردار است، گفت: استقرار کاروان پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت اقدامی شایسته و تحسین‌برانگیز از نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمات‌رسانی به نیازمندان است.

وی گفت: در این طرح پزشکان متعهد بدون هیچ چشم داشتی در جهت کمک به طبقه کم‌برخوردار جامعه هرآنچه در توان دارند بکار می‌گیرند.

رضایی با اشاره به اینکه باید از فرصت پیش‌آمده برای خدمت به اقشار محروم باید بهترین بهره را برد، تصریح کرد: انتظار داریم تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی متناسب با امکانات و ظرفیت خود در جهت تأمین امکانات این تیم پزشکی تلاش کنند.

آغاز طرح غربالگری و شناسایی جامعه هدف ۱۲ تا ۱۶ سال، اعلام آمادگی اپتومتریست ها، تأمین پانسیون و مهمان‌سرا، انتخاب دستیاران، تأمین چادر و امکانات بهداشتی و آماده‌سازی محل استقرار از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.