ارائه خدمات درمانی به ۱۹۶۸ نفر توسط خیریه نورآوران سلامت در میاندوآب
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
شناسه : 311236
1
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب خبر داد: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از ابتدای استقرار در میاندوآب تاکنون به یک هزار و 118 بیمار خدمات چشم پزشکی و به ۸۵۰ بیمار خدمات دندانپزشکی ارائه داده است.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از محل استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در میاندوآب، گفت: کاروان بنیاد خیریه نور آوران سلامت از ۵۰ روز گذشته در شهرستان میاندوآب مستقر شده و به بیماران نیازمند خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: تیم چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت با استقرار در میاندوآب به واجدین شرایط در شهرهای چهاربرج و باروق و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در میاندوآب خدمات دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی رایگان اعم از ویزیت، تحویل دارو، عینک و جراحی ارائه می‌دهد.

وی گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از ابتدای استقرار در میاندوآب تاکنون به یک هزار و ۱۱۸ بیمار خدمات چشم‌پزشکی و به ۸۵۰ بیمار خدمات دندانپزشکی ارائه داده است.

رضایی تصریح کرد: استقرار تیم پزشکی نورآوران سلامت در میاندوآب و ارائه خدمات رایگان به مردم مناطق محروم از بهترین جلوه‌های خدمت ایثارگرانه جامعه پزشکی به محرومان بوده و این حضور کمک شایانی به مردم محروم به‌ویژه روستاها کرده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرخواهانه بنیاد خیریه نورآوران سلامت، افزود: عشق خدمت به محرومان و همنوعان و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی جای تقدیر داشته و این اقدامات می‌تواند زمینه و فرصتی برای ترویج فرهنگ جهادی، همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان باشد.

باتوجه‌به هزینه‌های گزاف چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی و در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های کم‌برخوردار، پزشکان متعهد بدون هیچ چشم داشتی در قالب کاروان پزشکی بنیاد خیریه نور آوران سلامت، برای کمک به طبقه کم‌برخوردار جامعه هرآنچه در توان دارند بکار می‌گیرند.

مجموعه نورآوران سلامت در مدتی که در یک منطقه مستقر می‌شوند، تیم‌های درمانی شامل دندان‌پزشک، چشم‌پزشک و اپتومتریست و سایر همکاران به محل اعزام شده و خدمات درمانی دندانپزشکی و چشم‌پزشکی را به هم‌وطنان نیازمند ارائه می‌دهند.

تمامی خدمات دندان‌پزشکی و نیز خدمات چشم‌پزشکی اعم از ویزیت، تحویل دارو، عینک و جراحی، همگی رایگان انجام می‌شود.

در این بازدید رئیس دانشکده پزشکی شهرستان رئیس و عضو شورای شهر و سرپرست شهرداری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.