فرهنگ سازی، لازمه حفظ منابع طبیعی/ منابع طبیعی امانتی برای همه نسل ها است
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
شناسه : 272518
9

فرماندار میاندوآب گفت: فرهنگ سازی در امر نهال کاری و درختکاری باید مدنظر قرار گرفته و همه در این زمینه به نقش خود عمل کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب امروز در دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی میاندوآب به مناسبت هفته منابع طبیعی، در سخنانی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و فضای سبز، اظهار کرد:منابع طبیعی و محیط زیست و فضای سبز از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد.

فرماندار میاندوآب افزود: نباید با اقداماتی مانند ساخت و ساز، منابع طبیعی را از بین برد و همگان وظیفه دارند تا به این موضوع دقت داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در زمینه حفظ منابع طبیعی، گفت: فرهنگ سازی در امر نهال کاری و درختکاری باید مدنظر قرار گرفته و همه در این زمینه به نقش خود عمل و آموزش را برای نوجوانان و جوانان برای حفظ منابع طبیعی در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امیری با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و آموزش برای حفظ منابع طبیعی، تصریح کرد: منابع طبیعی تنها متعلق به ما نیست بلکه باید برای آیندگان نیز حفظ کنیم.

فرماندار میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه مسئولیت در نزد ما امانتی بیش نیست، اظهار کرد: باید سعی کنیم در مدت مسئولیت خویش، قدم مثبتی برداشته و به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

هم چنین ابراهیم حسین زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میاندوآب نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.