فرایند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی آغاز شد
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۱۵
شناسه : 321904
3
در میاندوآب و سراسر کشور؛ از ساعت ۸ صبح امروز، فرایند رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در میاندوآب نیز هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، بالاخره پس از روزها و با رسیدن عقربه ساعت روی عدد ۸ در ۸ تیرماه، فرایند رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب نیز هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات در شهرستان میاندوآب، تمهیدات لازم برای رأی‌گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعب اخذ رأی ثابت و سیار، آرای مردم را در نقاط مختلف این شهرستان جمع‌آوری می‌کنند.

در این زمینه فرماندار ویژه و رئیس حوزه انتخابیه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه میاندوآب هم‌زمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب ۱۳۱ شعبه اخذ رأی شامل ۶۵ شعبه شهری و ۶۶ شعبه روستایی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رضایی افزود: تمام عوامل انتخابات، در راستای چهاراصل مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، امن و سالم با حضور حداکثری مردم فراهم است.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه بصیرت و هوشیاری خود را به رخ دشمنان کشیده‌اند، تصریح کرد: امروز مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر ولایت‌مداری، انقلاب دوستی و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشند.

فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: مردم میاندوآب نیز همگام با سراسر کشور و در راستای رسالت خطیر ولایت‌پذیری بر اساس فرامین مقام معظم رهبری؛ با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ این شهر و انقلاب اسلامی ثبت کرده و در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کرده و بار دیگر دشمنان را مأیوس می‌کنند.

گزارش‌های دریافتی نیز حاکی از آن است که از ساعات اولیه صبح امروز؛ مردم میاندوآب جلوی شعب اخذ رأی حاضر شده و برای شروع فرایند رأی‌گیری لحظه‌شماری می‌کردند تا بار دیگر پایبندی خود را در دفاع از انقلاب، نظام و آرمان‌های امام و شهدا و رهبری نشان داده و حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

بر اساس قانون، رأی‌گیری در تمام شعبات اخذ رأی از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت تمدید رأی‌گیری توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می‌شود.

بر اساس اطلاعیه وزارت کشور و به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد یعنی «متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن» می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.