عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی ادامه دارد
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 321343
4
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت معابر میاندوآب باقدرت ادامه دارد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهری میاندوآب، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری در ادامه روند خود به خیابان بهارستان رسید.

شهردار میاندوآب افزود: در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های انجام‌گرفته؛ خیابان بهارستان با ۲۴ هزار مترمربع توسط شهرداری میاندوآب آسفالت‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها انجام گرفت، گفت: آسفالت‌ریزی معابر شهری بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی باقدرت و جدیت هرچه‌تمام‌تر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

محمدزاده با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شاهد وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری بودیم، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت شورای شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده که پس از برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در اولویت مجموعه شورای شهر و شهرداری قرار گرفت و عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری در نقاط مختلف شهر آغاز شد.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: روندی که در زمینه عمران و آبادانی شهر شروع شده با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر میاندوآب ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب؛ خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به نصب المان تراکتور در ورودی شهر میاندوآب، گفت: باتوجه‌به علاقه وافر مردم میاندوآب و آذربایجان به تیم فوتبال تراکتور، المان تراکتور در ورودی میاندوآب نصب شده است.

محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.