عمق استراتژیک ایران اسلامی گسترش‌یافته است
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
شناسه : 325223
0
 امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز عمق استراتژیکی نظام جمهوری اسلامی به بیرون از مرزها نفوذ کرده است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به عمق استراتژیکی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز عمق استراتژیکی نظام جمهوری اسلامی به بیرون از مرزها نفوذ کرده است.

 امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه عمق راهبردی و استراتژیک مفهوم و واژه‌ای برای تبیین دامنه نفوذ سیاسی یک کشور در جغرافیای پیرامونی است، افزود: در واقع ایران اسلامی مانند یک حرم بوده که هریک از ستون‌های این حرم در بیرون از کشور اسلامی و پیرامون خود قرار داشته و همین موضوع ایران را از آسیب حفظ کرده و نقش بازدارندگی در برابر دشمنان را دارد.

 وی با اشاره به اینکه امروز عمق استراتژیک ایران اسلامی گسترش‌یافته است، گفت: کسانی که اتفاقات دنیا را درست تحلیل کرده و به حمایت از مظلومان می پردازدند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب در سمت درست تاریخ ایستاده اند.

 حسن‌زاده با بیان اینکه جنگ را به خانه نمی‌کشانند؛ بلکه باید در بیرون از مرزها جنگ کرد تا خانه آسیب نبیند، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای جاهل و نادان پرمدعا تحلیل‌ها درستی ندارند.

 امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: اگر عمق استراتژیک نظام اسلامی نبود؛ در آن صورت باید در داخل کشور با دشمن جنگ می‌کردیم؛ لذا باید در خارج از مرزها و در عمق استراتژیک دشمن را نابود کرد.

 وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عمق استراتژیکی نظام اسلامی را به‌گونه‌ای تعریف کردند که جهان نیز در آن با ایران همراه شده است، گفت: سراسر مردم آزاده دنیا اکنون با ایران اسلامی همراه بوده و این نشان از تدبیر امام و رهبری در طراحی عمق استراتژیکی است.

 حسن‌زاده در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی وارد میدان شده است، افزود: دشمن با ابزار تحریم و تحریف به میدان آمده و می‌خواهد با هم‌افزایی تحریف با تحریم به اهداف خود دست یابد.

 امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: دشمن ازیک‌طرف با ابزار تحریم فشار وارد می‌کند و از طرف دیگر با ابزار تحریف به دنبال سست کردن مردم در دفاع از اعتقادات و ارزش‌ها به اهداف خود دست یابد.

 وی با بیان اینکه القای ناامیدی و ناکارآمدی در جامعه و اینکه تنها با بستن با کدخدا می‌توان مشکلات را حل کرد از اهداف دشمن در این جنگ است، گفت: اگر این نگاه در جامعه حاکم شود در آن صورت تحریم‌ها نیز شدیدتر می‌شود.

 حسن‌زاده تصریح کرد: اگر نگاه ما اقتصاد مقاومتی درون‌زا و اینکه «ما می‌توانیم» باشد در آن صورت می‌توان مشکلات را حل کرد.

 وی هم چنین با بیان اینکه متأسفانه خود تحقیری عده‌ای در جنگ ترکیبی مانع از شناخت حقایق می‌شود، اظهار کرد: اگر ما نمی‌توانیم پس آن موقع این همه رشد علمی چگونه بوده است؟ چطور جوانان ما در ۴۵ سال گذشته توانسته‌اند قله‌های علمی را فتح کنند؟

 امام‌جمعه میاندوآب افزود: در جنگ ترکیبی مهم‌ترین مسئله این است که باید در مقابل تحریف ایستاد تا تحریم ناکارآمد شود.

 حسن‌زاده هم چنین با اشاره به اینکه ما به دشمن بدعهد اعتماد نداریم، تصریح کرد: مسلمان جهادی نباید اسلحه را زمین بگذارد چرا که دشمن غیرقابل‌اعتماد بوده و ما این را بارها تجربه کرده‌ایم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.