علم روز در توسعه کشاورزی به‌کارگیری شود
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۰
شناسه : 321308
4
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار بخش کشاورزی از طریق ارتقای بهره‌وری و افزایش نفوذ دانش روز در عرصه‌های تولید محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی صبح امروز در آئین گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در میاندوآب با تبریک این هفته، اظهار کرد: تولیدکنندگان و کارشناسان بخش کشاورزی در رشد اقتصادی و تأمین امنیت غذایی جامعه رسالت مهم و خطیری دارند.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه اهمیت بخش کشاورزی بر کسی پوشیده نیست، افزود: نیاز غذایی یکی از اساسی‌ترین نیازهای زیستی جوامع بشری است و تداوم حیات بشر در گرو تداوم و پایداری تولیدات بخش کشاورزی بوده و لذا بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه پایدار بخش کشاورزی، گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار بخش کشاورزی از طریق ارتقای بهره‌وری و افزایش نفوذ دانش روز در عرصه‌های تولید محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

رضایی با قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی میاندوآب و اشاره بر ضرورت ارتقای سلامت اداری و احساس تعلق سازمانی در نیروی انسانی، تصریح کرد: نیروی انسانی کارآمد یکی از مولفه‌های مهم موفقیت و نیل به اهداف سازمانی در کلیه ارگان‌ها بوده و تقویت حس مسئولیت‌پذیری و وجدان کاری در کارکنان یک اداره، موجب افزایش اثربخشی و میزان رضایت مردم از آن نهاد می‌شود.

فرماندار ویژه میاندوآب با تأکید بر حمایت همه‌جانبه مسئولان از تولیدکنندگان و تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی، اظهار کرد: میاندوآب دارای پتانسیل‌های بالایی برای فعالیت و اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی است و تلاش در راستای معرفی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی ضروری است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب نیز در این مراسم با تبریک هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: جهادگران جهاد کشاورزی همان‌طوری که در دوران هشت سال دفاع مقدس، در قالب پشتیبانی و مهندسی جنگ، وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و نقش مهمی را در پیروزی جنگ ایفا کردند، اکنون نیز در جبهه اقتصادی و تأمین امنیت غذایی کشور فعالیت می‌کنند.

رضا مقدم با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جهاد کشاورزی میاندوآب، افزود: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب در راستای عمل به وظایف و رسالت خویش؛ شبانه‌روز پای‌کار بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و همواره در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدم برمی‌دارند.

وی هم چنین از حمایت‌ها و توجه ویژه فرماندار میاندوآب به بخش کشاورزی شهرستان، تلاش‌های شبانه‌روزی و زحمات بی‌وقفه کلیه بهره‌برداران بخش کشاورزی و مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی میاندوآب قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از کارکنان جهاد کشاورزی میاندوآب تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.