اختلاف مالی، علت وقوع حادثه تیراندازی و قتل بود
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
شناسه : 313611
5
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب: دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب از دستگیری عامل تیراندازی و قتل و مجروحیت سه نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس اعترافات متهم، اختلافات مالی عامل اصلی این حادثه ناگوار بوده است.
پ
پ

 جهانگیر مسعودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در تشریح جزئیات حادثه تیراندازی عصر امروز در میاندوآب، گفت: شامگاه امروز در یکی از مناطق میاندوآب، یک نفر با اسلحه کلت کمری، اقدام به تیراندازی کرده بود که متأسفانه منجر به کشته‌شدن یک نفر و مجروحیت سه نفر دیگر شد.

 دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با بیان اینکه پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار دادستانی و انتظامی شهرستان قرار گرفته بود، افزود: متهم بلافاصله حین فرار از صحنه درگیری دستگیر شده است.

 وی گفت: بر اساس اعترافات متهم، اختلافات مالی عامل اصلی این حادثه ناگوار بوده است.

 مسعودی تصریح کرد: پس از دستگیری متهم، اسلحه کمری استفاده‌شده در قتل نیز از وی کشف شده است.

 دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با تأکید بر اینکه با مخلان نظم و امنیت مردم به‌صورت قاطع برخورد می‌شود، اظهار کرد: پس از دستگیری متهم، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و موضوع تحت بررسی قضایی قرار گرفته است.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.