تیراندازی به سمت همسر به دلیل اختلافات خانوادگی
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
شناسه : 318721
2
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت:حوالی ظهر امروز در یکی از مناطق میاندوآب، یک نفر با اسلحه کلت کمری، پس از اقدام به تیراندازی به سمت همسرش، خودکشی کرد.
پ
پ

جهانگیر مسعودی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به حادثه تیراندازی بعد از ظهر امروز در میاندوآب، گفت: حوالی ظهر امروز در یکی از مناطق میاندوآب، یک نفر با اسلحه کلت کمری، اقدام به تیراندازی و قتل همسر خود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: این فرد میان‌سال بلافاصله در محل حادثه؛ با تیراندازی اقدام به خودکشی کرده است.

وی گفت: اختلاف شخصی خانوادگی عامل اصلی این حادثه ناگوار بوده است.

گفتنی است به گفته شاهدان عینی به دنبال وقوع این حادثه؛ سریعا نیروهای امدادی در محل حاضر شده و همسر این فرد را که به شدت زخمی شده بود؛ توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه و جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی مانند قتل و خودکشی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های موثر به جامعه در مورد شناخت علائم افراد در معرض خطر و راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار موثر واقع شود.
تحقیقات جامع در مورد ارتباط بین توسعه اقتصادی و جرم و خشونت، تجزیه و تحلیل دقیق نرخ جرم‌ها و عوامل مؤثر در آن از موارد ضروری بوده و مجموعه عوامل دولتی، سازمان‌های مرتبط و افراد در زمینه پیشگیری از جرم‌ها باید دست به دست هم داده و اقدامات موثر را در زمینه کاهش چنین جرایمی در جامعه انجام دهند.
شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.