طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در حال اجرا است
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
شناسه : 309576
5
معاون خدمات شهری شهردار میاندوآب: معاون خدمات شهری شهردار میاندوآب گفت: سگ‌های بلاصاحب توسط شهرداری نشانه‌گذاری، جمع‌آوری و به مکان متمرکزی در یکی از شهرها انتقال داده می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا طهماسبیان در جلسه شورای شهر میاندوآب در پاسخ به انتقادات و مسائل مطرح شده در خصوص وضعیت نظافت شهری، اظهار کرد: بارها مسائل و مشکلات مربوط به تنظیف شهری را در جلسات مختلف مطرح کرده و خواستار رسیدگی شده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهردار میاندوآب با بیان اینکه وضعیت توپوگرافی شهری میاندوآب یکی از دلایل راکد ماندن آب در جوی‌ها است، افزود: ️متأسفانه جوی‌ها و آبروها از شیب لازم برخوردار نیستند و آب در آن راکد مانده و سبب بروز وضعیت فعلی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید به وضعیت جداول جوی‌ها نیز رسیدگی شود، گفت: وضعیت جداول نیاز به اصلاح دارد که این موضوع را نیز مطرح کرده و خواستار اقدام لازم شده‌ایم.

طهماسبیان به موضوع نیروی انسانی حوزه خدمات شهری نیز اشاره و تصریح کرد: موضوع نیروی انسانی و کمبود نیز در این بخش از دیگر دلایل وضعیت فعلی تنظیف شهری است.

معاون خدمات شهری شهردار میاندوآب هم چنین در پاسخ به سؤالی در مورد افزایش تردد سگ‌های ولگرد در سطح شهر، اظهار کرد: سگ‌های بلاصاحب توسط شهرداری نشانه‌گذاری، جمع‌آوری و به مکان متمرکزی در یکی از شهرها انتقال داده می‌شود و این افزایش تعداد سگ‌های ولگرد ناشی از انتقال از شهرهای دیگر است که باید رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.