شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهداست
۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 321653
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: شرکت در انتخابات تجدید میثاق با ولایت و شهدا و در واقع رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: زنگ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور به صدا درآمده و فضای انتخاباتی کشور را فراگرفته است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: امت شهیدپرور، ولایی و انقلابی ایران اسلامی همان‌طور که در بدرقه و تشییع شهدای خدمت خوش درخشیدند و حماسه میلیونی خلق کرده و به دشمنان خط‌ونشان کشیدند؛ در انتخابات نیز این‌گونه عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تجدید میثاق با ولایت و شهدا و در واقع رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: بدون شک مردم ایران اسلامی روز جمعه در پای صندوق‌های رأی با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه رقابت‌های انتخاباتی در ایران رقابت برای خدمت است، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی حرکت برای خدمت است و لذا باید هوشیار بود و در دام لجن‌پراکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان نیفتاد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه عرصه انتخابات یکی از بزرگ‌ترین عرصه‌های امتحان برای کاندیداها و ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید از این عرصه سربلند بیرون آمد، گفت: همه کاندیداها که توسط شورای نگهبان تأیید و وارد این عرصه شده‌اند؛ برای ما محترم هستند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات نه‌تنها یک حق بلکه یک وظیفه و تکلیف است که همه باید به آن عمل کنند، اظهار کرد: چشم جبهه مقاومت و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات در ایران اسلامی و نظر مردم دوخته شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله مردم با حضور پرقدرت و پرشور خود رئیس‌جمهور چهاردهم را انتخاب کرده و این حضور نیز مایه امید برای دوستان و یاس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه ویژگی‌های فرد اصلح در بیانات امام و رهبری بارها عنوان شده است، گفت: مشارکت حداکثری و در کنار آن با انتخاب اصلح؛ دو وظیفه و مؤلفه مهم در انتخابات است که باید مدنظر قرار گیرد.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه در ایام تبلیغات انتخاباتی؛ شوروشوق خاصی کشور را فراگرفته است، تصریح کرد: نکته مهمی که در ایام باقی‌مانده از مهلت تبلیغات و در روز انتخابات کاندیداها و طرف‌داران کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید مدنظر داشته باشند؛ رعایت اخلاق است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.