شروع و پایان مشابه شورای شهر/ احد زاده، در دور دوم سرپرست شهرداری میاندوآب شد
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
شناسه : 261979
6

محمد احد زاده از کارکنان شهرداری میاندوآب با رای 6 نفر از اعضای شورای این شهر به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب که با حضور اکثریت  اعضای این شورا، محمد احدزاده مسئول کارگزینی شهرداری میاندوآب با 6 رای این اعضا به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب شد تا امورات را بر عهده بگیرد.

انتخاب سرپرست شهرداری میاندوآب در دو دور برگزار شد و در دور اول وحید اصغری پور و محمد احد زاده هر کدام پنج رای اعضا را کسب کردند و یک رای نیز سفید بود.

در دور دوم نیز 6 نفر از اعضای شورای شهر، نام احدزاده را بر روی برگه رای نوشته و پنج نفر نیز به اصغری پور برای سرپرستی رای مثبت دادند.

گفتنی است پس از استعفای عبدالله عبداللهی شهردار میاندوآب در اوایل آبان ماه سال گذشته و پذیرش آن توسط استاندار آذربایجان غربی، شمس الدین نجفیان به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد و  سه ماه امورات شهرداری را رتق و فتق داد و با اتمام مهلت قانونی سه ماه سرپرستی وی، اعضای شورای شهر میاندوآب علی مولایی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب کردند.

اکنون نیز با پایان مدت سرپرستی علی مولایی، شورای شهر بار دیگر محمد احدزاده را به عنوان سرپرست انتخاب کرد تا ماه های پایانی عمر شورای چهارم را با وی سپری کنند.

محمد احدزاده در نخستین روزهای فعالیت شورای چهارم شهر در شهریورماه سال 92 به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده بود و اکنون با این انتخاب می توان گفت که شروع و پایان شورای چهارم شهر میاندوآب، مشابه و با محمد احدزاده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.