نمایندگان شورا در کمیسیون‌های شهرداری میاندوآب انتخاب شدند
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
شناسه : 311044
2
اعضای شورای شهر میاندوآب، نمایندگان خود را برای کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری انتخاب کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب با حضور پنج عضو از اعضای شورای شهر و سرپرست و کارشناسان شهرداری در محل این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب در واکنش به برخی موارد و صحبت‌های مطرح شده در خصوص صدور حکم شهردار منتخب این شهر، اظهار کرد: برای تمام صحبت‌های گفته شده پاسخ داریم؛ ولی فعلاً از آن صرف‌نظر می‌کنم.

اسکندر سجادی افزود: تحریک و بازی با احساسات مردم کار خوبی نبوده و آن را کاملاً رد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار فرایند قانونی کاملاً رعایت شده است، تصریح کرد: تأخیر در صدور حکم شهردار به اعضا یا رئیس وقت شورا ارتباطی نداشته و فرایند انتخاب نیز قانونی و کاملاً درست بوده است.

رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: در زمینه صدور حکم شهردار با متولیان امر صحبت کرده و نتایج مثبت دریافت کرده‌ایم تا ان الله سریعاً مشکلات حل شود.

در ادامه این جلسه دستور کار انتخاب نمایندگان شورای شهر در کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری مطرح و اعضای شورای شهر، نمایندگان خود را برای کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری انتخاب کردند.

براین‌اساس با انجام قرعه‌کشی بین سه عضو شورای شهر که در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ در دو سال گذشته حضور نیافته بودند؛ “جهانگیر قاسم‌زاده” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۱-۱۰۰ و “فیروز تقوی” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۲-۱۰۰ انتخاب شدند.

هم چنین با تصمیم اعضای شورای شهر میاندوآب، “روبین کلانتری” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵ قانون شهرداری، “اسکندر سجادی” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۷۷، “بابک محمدزاده” به‌عنوان نماینده شورای شهر در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و ” شهرام محمدوند” به‌عنوان نماینده شورای شهر در سازمان آرامستان شهرداری میاندوآب انتخاب شدند.

در ادامه انتخاب نمایندگان شورای شهر در کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری میاندوآب، “اسکندر سجادی” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون ترافیک، “جهانگیر قاسم‌زاده” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون حمل‌ونقل، “روبین کلانتری” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیته حسابرسی شهرداری، “غیب الله رحیمی” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون قطع اشجار، “شهرام محمدوند” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون نظام‌وظیفه، “روبین کلانتری” به‌عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون سرمایه‌گذاری و معاملات و “شهرام محمدوند” و “اسکندر سجادی” به‌عنوان نماینده شورای شهر در اداره دارایی انتخاب شدند.

بررسی نامه‌های مردمی و شهرداری، رسیدگی به درخواست‌های مردم و پاسخ‌دهی به تعدادی از شهروندان که به‌منظور پیگیری امورات محلات خود به شورای شهر مراجعه کرده بودند؛ از دیگر بخش‌های این جلسه شورای اسلامی شهر میاندوآب بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.