ورود شورای شهر میاندوآب به موضوع زمین پارک کوی سعادت
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 308962
1
شورای شهر میاندوآب با برگزاری جلسه فوق‌العاده، پیگیری موضوع خارج‌شدن زمین پارک کوی سعادت را بررسی و تاکید کرد که این زمین و پارک متعلق به شهرداری است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، “جهانگیر قاسم‌زاده” عضو شورای شهر میاندوآب در جلسه هفتگی این شورا در سخنانی، گفت: تنها پارک واقع در کوی سعادت به مساحت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع از دست شهرداری خارج می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم این پارک تخریب، قلع‌وقمع و از دست شهرداری خارج شود، افزود: از رئیس شورای شهر درخواست دارم تا در راستای جلوگیری از این موضوع، با مسئولین شهرداری و شهرستانی جلسه فوق‌العاده برگزار کرده و موضوع را پیگیری کند.

بعد از طرح این موضوع، شورای شهر نسبت به آن حساس شده و جلسه فوق‌العاده شورای شهر میاندوآب با حضور پنج عضو شورای شهر، سرپرست و کارشناسان شهرداری و روسای ادارات مسکن و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک برگزار و پیگیری موضوع در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

در این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب با تأکید بر اینکه طبق اسناد موجود، این پارک متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری و شورای شهر میاندوآب اجازه تصرف به غیر را نخواهد داد.

بابک محمدزاده اظهار کرد: پیگیری موضوع زمین پارک کوی سعادت از طریق مراجع قضایی و قانونی شروع شد و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به‌هیچ‌وجه اجازه پایمال‌شدن بیت‌المال که حق‌وحقوق شهرداری و مردم است را نمی‌دهیم و نتایج اقدامات را نیز به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

در ادامه این جلسه نیز موضوعات و جزئیات مرتبط توسط حاضران از شهرداری و رؤسای ادارات مسکن و شهرسازی و ثبت‌اسناد و املاک ارائه شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.