شبهه‌افکنی شگرد دشمن در جنگ ترکیبی است
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
شناسه : 322368
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز فضای مجازی به ابزاری برای شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی دشمنان تبدیل شده و لذا باید هوشیار بود و فریب توطئه‌های آنان را نخورد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: با آنکه انتخابات غیرمترقبه‌ای را در کشور شاهد بودیم؛ ولی مردم با حضور پرشور خود حماسه آفریدند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: ۵۵ میلیون رأی که در دو مرحله انتخابات به صندوق آرا ریخته شد در واقع رأی به‌نظام جمهوری اسلامی بود.

وی در ادامه با اشاره به قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، گفت: علامه طباطبایی نقل می‌کند که دو چیز انسان را در مسیر انسانیت سریع به منزل می‌رساند؛ یکی قرآن خواندن و دیگر گریه بر امام حسین (ع).

حسن‌زاده با بیان اینکه امام حسین (ع) در کربلا به اهداف خویش رسیدند؛ پس در ظاهر و باطن پیروز شدند و تاریخ نیز این را نشان داد، تصریح کرد: امروز هیچ نام و نشانی از یزید و یزیدیان نیست؛ اما عشق امام حسین (ع) در دل‌ها جاری بوده و از اقصی‌نقاط دنیا نوای «لبیک یا حسین (ع)» به گوش می‌رسد.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)؛ تجلی شور و شعور حسینی بوده و شور و شعور حسینی را در این ایام به‌ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی به منصه ظهور رساند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جریان معاند همواره با دو حربه دست به جنایت زده است، افزود: دشمن همواره یا از طریق جنگ سخت یعنی شمشیر و ترور وارد میدان شده و برای اهدافش تلاش می‌کند و یا در کنار آن دست به جنگ نرم زده و با ابزار رسانه، تبلیغات، تحریف حقایق، دروغ و شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی به دنبال دستیابی به اهدافش است.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمن در واقعه عاشورا نیز با جنگ سخت و جنگ نرم علیه اباعبدالله الحسین (ع) به میدان آمده بود، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز در واقعه عاشورا باقدرت سخت یعنی شمشیر و قدرت نرم؛ یعنی تبیین اقدام نمودند و از ابتدای قیام تا لحظه شهادت می‌توان منطق قیام عاشورا را فهمید.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر هوشیاری و بصیرت در برابر دشمنان، تصریح کرد: امروز فضای مجازی به ابزاری برای شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی دشمنان تبدیل شده و لذا باید هوشیار بود و فریب توطئه‌های آنان را نخورد.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی امام حسین (ع) را در زوایای مختلف واقعه عاشورا می‌توان مشاهده کرد، اظهار کرد: تا آخرین لحظه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دنبال هدایت بودند و برای بیداری وجدان‌ها تلاش کردند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.