سهم ناچیز آذربایجان غربی از بازسازی عتبات عالیات/ با 90 میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات شدیم
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۱۶
شناسه : 260117
14

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با 90 میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات عالیات شده است.

پ
پ

سید حسن حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با 90 میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات عالیات شده و از نیمه دوم امسال کار خود را باجدیت در این زمینه آغاز کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی افزود: در این راستا سه پروژه شامل، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا با 40 میلیارد ریال، صحن حضرت زهرا(س) در نجف با 30 میلیارد ریال و جاده سامرا با 20 میلیارد ریال را ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی برعهده گرفته است.

وی گفت: در کنار این موضوع، 150 تن سیمان نیز توسط آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در دو ماه اخیر تامین شده و امیدواریم بتوانیم در سال پیشرو، 90 میلیارد ریال را نیز برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات تامین کنیم.

حسینی با اشاره به تشکیل ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های آذربایجان غربی، تصریح کرد: هم اکنون در 12 شهر از آذربایجان غربی این ستادها تشکیل شده است که با امیدواریم با تشکیل این ستادها، شاهد تسریع در جذب کمک های مردمی و امور مربوط به بازسازی و توسعه عتبات باشیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی هم چنین اظهار کرد: در سه ماه گذشته که ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با جدیت وارد عرصه شده است،شهرستان ارومیه با یک میلیارد و 800 میلیون ریال بیشترین کمک ها را به این ستاد برای توسعه و بازسازی عتبات داشته است.

وی هم چنین با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از سال 83 در استان تشکیل شده است، افزود:متاسفانه تاکنون سهم استان از توسعه عتبات عالیات بسیار ناچیز بوده و از این ثواب الهی سهم کمی داشته است، اما مسئولان استانی متعهد به جبران آن شده‌اند و با جدیت تمام در این زمینه تلاش می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.