سرپرست دانشکده علوم پزشکی میاندوآب منصوب شد
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
شناسه : 309552
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در حکمی "یوسف روستا" را به‌عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب منصوب کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، “یوسف روستا” فوق‌تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان است که در کارنامه‌اش ریاست بخش پیوند مغز استخوان و ریاست بخش شیمی‌درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه دیده می‌شود.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی استان، عضو کمیسیون درمانی ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی، پزشک معتمد دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه خون و سرطان، عضو مرکز تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی و عضو و یکی از مؤسسین اصلی مرکز تحقیقات سلول‌درمانی و پیوند سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از دیگر سوابق کاری وی است.

آئین معارفه “روستا” به عنوان نخستین رئیس دانشکده علوم پزشکی میاندوآب در روزهای آینده برگزار می‌شود.

آذرماه سال گذشته، پس از بررسی شرایط و فراهم‌آوردن مقدمات، مجوز ارتقا دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی صادر شد تا با ارتقاء دانشکده پرستاری در میاندوآب، این شهرستان بعد از ارومیه و خوی، سومین شهر آذربایجان غربی باشد که دارای دانشکده علوم پزشکی می شود.

از مهر ماه امسال در کنار رشته پرستاری، در سه رشته شامل فوریت‌های پزشکی، صنایع غذایی کنترل کیفی و بهداشت عمومی، در دانشکده علوم پزشکی میاندوآب دانشجو پذیرش می‌شود.

جایگاه استراتژیک و مهم میاندوآب در شمال غرب کشور و نقطه اتصال چهار استان در شمال غرب کشور بودن و عبور روزانه هزاران مسافر از این شهر سبب شده تا این شهرستان به‌عنوان قطب درمان در جنوب آذربایجان غربی نامیده شده و امکانات و شرایطی که در بخش‌های مختلف مانند بهداشت و درمان برای این شهر پیش‌بینی می‌شوند فقط مورداستفاده ساکنان میاندوآب قرار نگیرند؛ بلکه ساکنان شهرهای جنوب آذربایجان غربی و استان‌های همجوار نیز از این امکانات بهره‌مند ‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.