روز دانشجو، نماد استکبارستیزی دانشجویان است
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
شناسه : 313974
2
 رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب: رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب گفت: روز دانشجو، نماد مبارزه علیه استکبار و استبداد است که در تاریخ کشور ما ماندگار شده است.
پ
پ

یوسف روستا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو، نماد مبارزه علیه استکبار و استبداد است که در تاریخ کشور ما ماندگار شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب با بیان اینکه دانشجو باید طرف‌دار حق و حقیقت باشد، افزود: دانشجو نباید وامدار جناح و گروه خاصی بوده و زمینه را برای سو استفاده جریانات فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید در همه زمینه‌ها الگو باشند، گفت: آموزش و کسب علم باید در اولویت دانشجویان بوده و همواره به دنبال طی مدارج و رتبه‌های علمی بوده و شان و اعتبار خود را حفظ کند.

روستا تصریح کرد: دانشجو باید به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده و نسبت به مسائل مختلف بی‌تفاوت باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب هم چنین با بیان اینکه حفظشان و اعتبار دانشجو همواره در دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب مدنظر ما بوده است، تصریح کرد: دانشجو و آموزش اولویت ما است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همکاران بنده و مسئولان نیز به شان و جایگاه دانشجو احترام قائل هستند.

وی هم چنین با اشاره به فعالیت‌های در دست اجرا در دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب، افزود: ان‌شاءالله در آینده نزدیک با اقداماتی که انجام می‌دهیم شاهد تحول مناسب خواهیم بود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.