سانحه رانندگی با یک مصدوم در میاندوآب
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325212
1
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد:  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور میاندوآب به مهاباد منجر به مصدومیت راننده شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: دقایقی قبل به دنبال اعلام حادثه رانندگی در جاده میاندوآب به مهاباد سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در محور مهاباد و میاندوآب روی داده بود، واژگونی یک دستگاه خودروی دنا منجر وقوع حادثه شده بود.

 محمدی با اشاره به همکاری نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب و هلال‌احمر در عملیات امداد و نجات در این حادثه، گفت: در این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشته بود که پس از بررسی فوریت‌های پزشکی خوشبختانه راننده خودرو آسیب جدی ندیده بود.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

 میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

 از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

 به توصیه پلیس‌راه رانندگان در شرایط بارانی همواره باید سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کرده و از حرکت با باک خالی جدا خودداری کرده و همچنین لازم است که دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.