رمز موفقیت در عملیات والفجر ۸، حفظ اسرار بود/ انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
شناسه : 298706
7
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع): جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸، حفظ اسرار و اطلاعات بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندی فر در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ در میاندوآب در سخنانی با اشاره به رشادت های شهید باکری و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: عملیات والفجر ۸ برگ زرینی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که معادلات دشمنان را به هم زد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ دو عملیات مهم و ویژه در دوران دفاع مقدس بودند، افزود: عملیات والفجر ۸ عملیاتی است که امروز نیز در دنیا این عملیات را دروس دفاع ملی تجزیه و تحلیل می کنند.

وی با اشاره به ابعاد حفاظتی عملیات والفجر ۸ و نقش حفاظت در پیشبرد این عملیات، افزود: رمز موفقیت در این عملیات، حفظ اسرار بود.

سردار ارجمندی فر با بیان خاطراتی از نحوه چگونگی انجام این عمیلیات، تصریح کرد: سپاه در این عملیات ثابت کرد که در طراحی عملیات، پیچیده ترین و غیرقابل پیش بینی ترین عملیات ها را طراحی و اجرایی می کند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) هم چنین به ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، دنیا را تکان داد و به مردم ایران اسلامی عزت و اقتدار بخشید و ما امروز به برکت این نظام و ولایت در اوج اقتدار و عزت هستیم در حالی که قبل از انقلاب اسلامی اینگونه نبود.

وی با تاکید بر اهمیت مطالعه تاریخ، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح ما هزاران مستشار آمریکایی بودند و حتی حق عزل و نصب نیز داشتند ولی امروز ما به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی به دست جوانان این مرز و بوم دست یافته ایم.

سردار ارجمندی فر با بیان اینکه ما در مقابل دشمنان ایستادیم و مقاومت کردیم، تصریح کرد: بیش از ۴۰ کشور از عراق حمایت کردند ولی راه به جایی نبردند.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان این را بدانند که دقت، آمادگی و هوشیاری ما به گونه ای است که ضربه ای که از ایران می بینند غیرقابل جبران است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی،کشور را بذل و بخشش می کردند، افزود: ولی امروز رهبری داریم که مایه عزت و اقتدار برای کشور و نظام هستند و در کنار نعمت ولایت و رهبری نیز ملت بصیرو فهیم و همیشه در صحنه داریم که به برکت اطاعت از رهبری در اوج اقتدار هستیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.