راه اندازی ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در میاندوآب
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
شناسه : 294441
9
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب دو مرکز تجمیعی برای تزریق واکسیناسیون کرونا پیش بینی شده است که واکسیناسیون کرونا در این محل ها انجام می گیرد.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا برابر سند ملی در شهرستان میاندوآب انجام می گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر به گروههای سنی ۷۵ سال به بالا واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: از روز شنبه نیز تزریق واکسن به گروه سنی ۷۰ سال به بالا شروع شده است که طبق دستورالعمل و سند ملی کرونا انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میاندوآب فرآیند واکسیناسیون با سرعت بالا در حال اجراست، افزود: در شهرستان میاندوآب هفت مرکز منتخب و یک پایگاه بیمارستانی و دو مرکز تجمیعی برای تزریق واکسیناسیون کرونا پیش بینی شده است که واکسیناسیون کرونا در این محل ها انجام می گیرد.

حیدری تصریح کرد: برای گسترش تزریق واکسن در نظر داریم از محیط‌ های عمومی شهری و برخی سالن‌های بزرگ  که دسترسی محلی آسان داشته و فضای مناسبی نیز دارد، استفاده کنیم تا بدون معطلی واکسیناسیون را برای تمام گروه‌های هدف انجام دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب همچنین از راه اندازی محل واکسیناسیون در بخش بکتاش در روزهای آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز اهالی روستاهای مجاور نیز دسترسی راحت و نزدیک تری به واکسن کرونا خواهند داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.