راننده امانت‌دار میاندوآبی یک ميليارد طلا را به صاحبش برگرداند
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
شناسه : 315477
5
رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب: رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب گفت: راننده امانت‌دار و زحمت‌کش میاندوآبی در اقدامی خداپسندانه طلاجات به ارزش یک میلیارد ریال را به صاحبش برگرداند.
پ
پ

کریم گلیار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: «میر جواد موسوی» یکی از رانندگان امانت‌دار و زحمت‌کش تاکسی در این شهرستان در اقدامی خداپسندانه طلاجات به ارزش یک میلیارد ریال را به صاحبش برگرداند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب افزود: این مقدار طلا شامل دستبند و گردن‌بند به همراه وسایل شخصی یک خانم اهل ارومیه بود که در تاکسی این راننده باوجدان جامانده بود.

وی گفت: این راننده امانت‌دار پس از مشاهده وسایل جامانده در تاکسی، آن را از طریق شرکت‌تعاونی اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب به دست صاحبش رساند.

گلیار با اشاره به تحویل اشیای جامانده در تاکسی‌ها از سوی رانندگان، اظهار کرد: امانت‌داری رانندگان تاکسی‌های میاندوآب تنها به این راننده‌تاکسی در میاندوآب محدود نمی‌شود به طوری که بارها رانندگان تاکسی در این شهر اشیای جامانده در داخل خودروی خود را به صاحبان آنها بازگردانده‌اند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب افزود: از ابتدای امسال انواع گوشی تلفن همراه، کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک شخصی مسافران که در تاکسی‌های درون‌شهری جامانده توسط رانندگان به دفتر این اتحادیه واقع در خیابان ساحلی میاندوآب تحویل داده شده که از شهروندان می‌خواهیم برای تحویل وسایل به همراه مدارک خود به اتحادیه تاکسیرانی مراجعه کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست برای مراقبت از وسایل خود به هنگام تردد در سطح شهر، تاحدامکان از وسایل نقلیه عمومی به‌ویژه تاکسی و آژانس‌های دارای آرم و نشان استفاده کنند تا از امنیت جانی و مالی خود آسوده‌خاطر باشند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب با اشاره به اینکه امانت‌داری یکی از ویژگی‌های رانندگان تاکسی و وسایط حمل‌ونقل عمومی است، تصریح کرد: رانندگان تاکسی باید اخلاق نیکو و شایسته و امانت‌داری را در سرلوحه کار خود قرار دهند و از شهروندان خواهشمندیم در حمل‌ونقل شهری از وسایط نقلیه عمومی استفاده کرده و از اموال خود نیز مراقبت بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.