خروج ۳۷ گرم طلای غیراستاندارد از چرخه مصرف در میاندوآب 
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
شناسه : 312895
5
مسئول اداره استاندارد میاندوآب خبر داد: مسئول اداره استاندارد میاندوآب گفت: در بازرس از طلافروشی‌های شهرستان، ۳۷ گرم طلای فاقد کد استاندارد کشف و از چرخه مصرف خارج شد.
پ
پ

محمد چرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی در میاندوآب، اظهار کرد: در راستای اکیپ مشترک از کارشناسان این اداره با همکاری ادارات اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی مصنوعات طلا کردند.

مسئول اداره استاندارد میاندوآب افزود: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از ۱۵ واحد صنفی طلافروشی در این شهرستان، بازرسان ۳۷ گرم از مصنوعات طلای فاقد کد استاندارد شناسایی و در ادامه قیچی و از چرخه مصرف خارج شد.

مسئول اداره استاندارد میاندوآب گفت: به‌منظور جلوگیری از توزیع و عرضه مصنوعات طلا فاقد کد استاندارد، کارشناسان این اداره با همکاری ادارات ذی‌ربط اقدام به بازرسی مستمر از صفوف مرتبط می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: باتوجه‌به ارزش اقتصادی طلا، اهمیت این موضوع و نظارت بر عیار و استاندارد طلا با حساسیت ویژه در دستور کار کارشناسان این اداره قرار دارد.

چرانی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی از خرید، فروش و نگهداری مصنوعات طلا بدون کد شناسایی و یا کد های شناسایی باطل شده خودداری کنند، اظهار کرد: بهترین راه جلوگیری از عرضه محصولات قاچاق و غیراستاندارد، خرید طلا و دیگر مصنوعات گران‌بها از مراکز مجاز و توجه به علامت استاندارد و کد درج شده بر روی این مصنوعات است.

 

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.