رئیس‌جمهور آینده باید خادم مردم باشد
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
شناسه : 321848
6
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارآمدترین مدل حکمرانی، سربازی ولایت و خادمی مردم است و رئیس‌جمهور آینده باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاج صادقی در مراسم اربعین آیت‌الله رئیسی که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، خطاب به مردم گفت: انتخاب رئیس‌جمهور آینده با خود شماست اما باید مراقب باشید که مکتب آیت‌الله رئیسی تداوم یابد.

وی با تاکید بر این نکته که رئیس‌جمهور آینده باید خادم و سرباز مردم باشد نه باری بر دوش آن‌ها، افزود: رئیس‌جمهور نباید فقط شعار بدهد، بلکه باید مشکلات کشور و مردم را حل کند و تابع ولایت فقیه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت‌های قبلی با سیاست‌های نرم و لبخند به چه دستاوردهایی رسیدند و چقدر توانستند تحریم‌ها را شکست دهند و در دنیا تاثیرگذار باشند؟

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی کمتر از خودش دفاع کرد و به همین دلیل در نزد مردم عزیز شد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در طول ۲۰ ماه توانست با دنیا ارتباط برقرار کرده و گشایش ایجاد کند.

حاج‌صادقی با اشاره به اینکه کارآمدترین مدل حکمرانی، سربازی ولایت و خادمی مردم است، گفت: جامعه پویا و زنده به الزامات و حرکت پیش‌رونده خود توجه می‌کند و هدفمند است، کسی که هدف نداشته باشد، مانند پزشکی است که بدون معاینه بیمار نسخه تجویز می‌کند.

وی با بیان اینکه اطاعت از رهبری یکی از شاخص‌های رئیس‌جمهور است، تاکید کرد: مدیرانی که هدف نداشته‌اند، زودتر مقصد خود را گم کرده‌اند، هرکسی که هدف و درک درستی از واقعیت‌های داخلی و خارجی داشته باشد، به مقصد درست خواهد رسید.

حاج‌صادقی در ادامه به دو عامل موفقیت در کشور اشاره کرد و گفت: رهبری یکی از عوامل موفقیت است که توانسته است در همه صحنه‌ها با منطق و قدرت اقناع‌سازی همانند امیرالمومنین جامعیت داشته و راهبری کند.

وی دومین عامل موفقیت کشور را مردم دانست و اظهار داشت: ملت ایران با قدرت نظامی، پشتوانه اقتدار و حکمرانی دینی و نظام ولایی توانسته کشور خود را اداره کند. بنابراین اگر مردم نخواهند، کاری پیش نمی‌رود.

دشمنان نظام و انقلاب در طول ۴۴ سال با انواع تحریم‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به مردم بودند، اما ملت ایران با راهبری رهبر فرزانه انقلاب آنان را شکست داده و ناامید کرده است. استکبار جهانی از این موضوع به شدت ناراحت است و اکنون نیز با روش‌های مختلف سعی در مایوس کردن مردم دارد تا آنان را از حضور در پای صندوق‌های رأی بازدارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم باید آگاهانه فرد اصلح را برای ریاست کشور انتخاب کنند، گفت: برخی از مدیران و مسئولان به ظاهر انقلابی بوده و هیچ عملی انجام نداده‌اند و برخی نیز اندیشه حکمرانی دینی را نفهمیده‌اند و می‌خواهند برای انقلاب سیاستگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در حکمرانی ولایی، گفتمان را درست و مکتب سربازی را احیا کرد. اکنون نیز رئیس‌جمهور آینده باید سرباز ولایت و خادم مردم باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.